تسمح لى أسئلك وأقولك.. مقاس قلبك كام...؟!!

god love 2011

احببتنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
13 سبتمبر 2008
المشاركات
3,395
مستوى التفاعل
55
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع وفى حدقه عينه ومنقوشه على كفه
رد: ما هو مقاس قلبي ؟؟

شكرا سيمون
على الموضوع الاكثر من رائع
ودمتى بود

ميرسى كتيررررررررررررررررر لردك
نورت الموضوع
وربنا معاك ويبارك خدمتك وحياتك
ويفرح قلبك دايما
 

god love 2011

احببتنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
13 سبتمبر 2008
المشاركات
3,395
مستوى التفاعل
55
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع وفى حدقه عينه ومنقوشه على كفه
رد: ما هو مقاس قلبي ؟؟



جميل جداااا يا

شكراااااا على الموضوع الرائع

ربنا يبارك حياتك
ميرسى كتيررررررررررررررررر لردك
نورت الموضوع
وربنا معاك ويبارك خدمتك وحياتك
ويفرح قلبك دايما
 

happy angel

يارب أسرع وأعنى
مشرف سابق
إنضم
15 يونيو 2008
المشاركات
26,679
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
تحت أقدام مخلصى
رد: ما هو مقاس قلبي ؟؟

ميرسى حبيبتى موضوع راااائع جداااا

ربنا يفرح قلبك
 

god love 2011

احببتنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
13 سبتمبر 2008
المشاركات
3,395
مستوى التفاعل
55
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع وفى حدقه عينه ومنقوشه على كفه
رد: ما هو مقاس قلبي ؟؟

ميرسى حبيبتى موضوع راااائع جداااا

ربنا يفرح قلبك

ميرسى كتيررررررررررررررررر لردك
نورتى الموضوع
وربنا معاكى ويبارك خدمتك وحياتك
ويفرح قلبك دايما
 

ناوناو

New member
عضو
إنضم
14 يناير 2009
المشاركات
161
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد: ما هو مقاس قلبي ؟؟

بجد موضوع حلو قوي
ربنا يباركك يا قمر
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد: ما هو مقاس قلبي ؟؟

موضوع فى منتهى الجماااال يا سيموووو
ميرررررررسى يا قمرررر
 

Rosetta

Proud Christian
إنضم
17 أبريل 2008
المشاركات
17,192
مستوى التفاعل
1,001
النقاط
0
الإقامة
† Jesus Heart †
رد: ما هو مقاس قلبي ؟؟

تواضع ثم تواضع .. بالتواضع تكن محبوب .. و لا تنسى أن هناك فرق بين

الخضوع و بين التواضع ..



مشكوووووووووووورة يا سيمون اقوال رائعة ...
 
أعلى