- إنضم
- 2 يناير 2008
- المشاركات
- 11,164
- مستوى التفاعل
- 546
- النقاط
- 0
متشكر جدااااااااا لتهنئة حضرتك الرقيقة والجميلة
ويكون شرف ليا انى فى نفس اليوم
شكرا على الساعة بس باين عليها غالية شوية
ههههه
وشكرا على التورتة
مايكل
![]()
![]()
أنته تكون شايل صليبة وبالبركة يباركك
![]()
وكل عام راح نقول الرب يجدد متل النسر شبابك و
![]()
التورتة راح تلاقيها بالبيت طلبتها آلك دليفري .
نضوي كم شمعة آلك ما عرفنا ؟؟؟؟؟؟؟ .
والهدايا راح أهديك من كرم كليموووووو الكتتتتتتتييييير هههههههه
![]()
وبهيك خلاص بيكفي . هههههههههه .
الرب يبارك حياتك وخدمتك الحلوة كتتتتتتيييييير .
ماااااااااااااااااااااااااايكل وااااااااااااااااااااو عيدك اليوم جمييييييييييييييييييييييل
عليك تعزمنى بقى يلا يلا
![]()
كل سنة وانت طيب يا مايكل
وعقبال سنين كتيييييييييييييييير مع يسوع
وتحقق كل اللى بتتمناه
Happy birthday 2 u mikey
كل سنة وانت طيب يا مايكل سنة جديدة مع يسوع تحقق فيها كل الى بتتمناه
وانتى طيبة يا جيلان
وانا شايفة انك بتتمنى تغير اسمك بقالك قرن باين ربنا يسهلك وتلاقى اسم مش ( قيد الاستخدام ) على رأى روك ههههههههههههههه
هههههههه شفتى الحظ أمنية واحدة بس مش عايزة تتحقق
جبتلك محفظة بفلوسها اهى اختار وحدة ورجع التانية بقى مش عايزيين نصب هااا ولو انت زوق وكدى عايز ترجع الاتنين مافيش مشاكل بردوا هههههههههه
![]()
كل سنة وانت طيييييييييييييييب