ربنا يشفيك يا جوزيف يا رب وترجع زى الاول واحسن كمان
خاطى ونادم عضو مبارك عضو مبارك إنضم 22 يونيو 2008 المشاركات 3,620 مستوى التفاعل 26 النقاط 0 الإقامة بلد الشهداء 29 يناير 2009 #21 ربنا يشفيك يا جوزيف يا رب وترجع زى الاول واحسن كمان
kalimooo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 يونيو 2008 المشاركات 143,881 مستوى التفاعل 1,788 النقاط 113 الإقامة LEBANON 5 فبراير 2009 #22 خاطى ونادم شكراااااااا خاطىء ونادم ربنا يباركك سلام المسيح
mero_engel بنت المسيح مشرف سابق إنضم 18 سبتمبر 2007 المشاركات 13,193 مستوى التفاعل 262 النقاط 0 الإقامة في حضن يسوع 5 فبراير 2009 #23 يارب اتحنن علي ابنك جوزيف واشفيه اسمع منا يارب واستجب بشفاعه ام النور وجميع الشهداء والقديسين
kalimooo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 يونيو 2008 المشاركات 143,881 مستوى التفاعل 1,788 النقاط 113 الإقامة LEBANON 5 فبراير 2009 #24 mero_engel قال: يارب اتحنن علي ابنك جوزيف واشفيه اسمع منا يارب واستجب بشفاعه ام النور وجميع الشهداء والقديسين أنقر للتوسيع... بشفاعة صلواتكم والقدسين اعتقد ان الرب استجاب شكراااااااا ميرو انجل سلام المسيح
mero_engel قال: يارب اتحنن علي ابنك جوزيف واشفيه اسمع منا يارب واستجب بشفاعه ام النور وجميع الشهداء والقديسين أنقر للتوسيع... بشفاعة صلواتكم والقدسين اعتقد ان الرب استجاب شكراااااااا ميرو انجل سلام المسيح
نيرمين عزمى عضو مبارك عضو مبارك إنضم 5 فبراير 2009 المشاركات 902 مستوى التفاعل 21 النقاط 0 9 فبراير 2009 #25 بركة الرب يسوع تكون معاك وبركة جميع الشهداء والف سلامة عليك يا جوزيف