شوف صوره اي واحد في المنتدي تخيلوا

محامي مسيحي

قــبــطـــــــي
عضو مبارك
إنضم
5 ديسمبر 2007
المشاركات
2,419
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
الإقامة
بلد الأقباط
عضو تتخيله وسيم او حلو

ماي روك

عضو تتخيله نحييييف

كوكومان

عضو تتخيله متدين ومؤدب

كل الاعضاء

عضوتتخيله طويل

استفانوس
عضو تتخيله قصير

توتي

عضو تتخيله رومانسي

ميرنا

عضو تتخيله عاقل وحكيم

وليم تل

عضو تتخيله مدلع

لايوجد

عضو تتخيله محترم وملتزم

روك


عضوتتخيله راعي مشاكل


كاندي

عضو تتخيله خواااف

لاتعليق هههههه


عضو تتخيله صادق

كاندي


عضو تتخيله دايما مستانس ومرح جدا

العفريته

عضو تتخيله كثير الزعل وجدي نوعا ما

ميرنا

عضو تتخيله عصبي

مرمر مارو - فراشه

عضو تتخيله كريم

يوحنا نصر

عضو نشيط

كوكومان

عضو تتخيله صوته جميل

نيفين ثروت


عضو اجتماعي

فراشه

عضو يصعب عليك تتخيل صفاته

كوبتك مان
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
امل ليه بيقولو مؤدب ومتديين
لغبطتونى يا جدعان
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
امل ليه بيقولو مؤدب ومتديين
لغبطتونى يا جدعان
دب منين مؤدب و متدين ؟

تعرفي ان دب دا حيوان يا جيلانتي و عارفة حجمة اد اية هههههههههههه

دي صفة بيقولوا الخليجيين على واحد تخين

زي راعي مشاكل اللي اختلفنا فيها

وطلع كلامي انا صح

لان الموضوع مكتوب بالخليجي

وراعي مشاكل يعني بتاع مشاكل

مش حلال مشاكل العكس
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
دب منين مؤدب و متدين ؟

تعرفي ان دب دا حيوان يا جيلانتي و عارفة حجمة اد اية هههههههههههه

دي صفة بيقولوا الخليجيين على واحد تخين

زي راعي مشاكل اللي اختلفنا فيها

وطلع كلامي انا صح

لان الموضوع مكتوب بالخليجي

وراعي مشاكل يعني بتاع مشاكل

مش حلال مشاكل العكس

ههههههههههههههه
خبيرة الترجمة بتاعتنا
تعيشى يا فروش
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
ههههههههههههههه
خبيرة الترجمة بتاعتنا
تعيشى يا فروش
in_love.gif
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
عاوزة كورس لو سمحتى
فى اللغه الخليجيه
هههههههههه
 
أعلى