كم راتبك فى المنتدى ؟؟

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
رد: رد على: كم راتبك فى المنتدى ؟؟

مبلاش لقول يقصد مين

لا من غير ما تقولى

يقصد الى اقتبس كلامة طبعا لما كتب الكلمة دى :heat:

ابقى وضحى كلامك بعد كدة وانتى بتكتبى :t30:
 
التعديل الأخير:

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: رد: رد على: كم راتبك فى المنتدى ؟؟

لا من غير ما تقولى

يقصد الى اقتبس كلامة طبعها لما كتب الكلمة دى :heat:

ابقى وضحى كلامك بعد كدة وانتى بتكتبى :t30:

طبعا لااء :smil8:
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

--------------------------------------------------------------------------------


تساءلت بيني وبين نفسي ,,ترى كم راتبي في المنتدى


وما الذي يجعلني أتمسك بالمنتدى بالرغم من كل الضغوط ومشاغل الحياة التي تؤرقني


وهل لو كانت هنالك رواتب للمنتديات كنا سنقدم ربع ما نقدمه الآن من دون مقابل مادي؟


أقول لكم نعم هنالك راتب من المنتدى !!!


وهو راتب حسي ومعنوي أكثر مما يكون مادياً,


إن العضو عندما يقدم موضوعاً فإنه يجتهد في أختياره حتى لو كان منقولاً ,,


وعندما يجتهد العضو في البحث والتنقيب ,,فهو بدوره يستفيد من هذا البحث ,,


فاجتهاده يكسبه فائدة


ومشاركته لها فائدة


ولقراءته لمواضيع غيره لها فائدة


ومتابعته لردوده وردود غيره لها فائدة


لكن عندما يكون العضو ملزماً بعمل ما ..


وبمقابل ..فإنه يقدمه بلا روح طيبة.. بدون نفس زكية..


بغير ذلك النشاط. . وذلك البحث عن الأجمل والأفضل..


سيقدم مادة بلا ذوق.. بلا طعم.,و. بلا نفس


لكن عندما يضع شيئا في المنتدى .. ويرتبه.ويهندمه,,.يضعه ونفسه طيبة .


فغيري هو أنا وأنا هو غيري,, لأنني المستفيد الأول والأخير من هذا المنتدى


راتبي هو أني أخاطِب طبقة المثقفين من الناس


ناس طالما حلمت بلقاءهم ,,أو حتى تحيتهم ..


راتبي هو إطلاعهم على ما أضع..


راتبي هو توجيههم لي..


راتبي هو شكرهم..


راتبي هو تقبل نصيحتهم القيمة..,


راتبي هوإهدائهم نصائحي المتواضعة,


راتبي أن أكتشف ذاتي من خلال غيري..


راتبي معرفة معادن الناس..


راتبي أن أجعل في كل أرض لي أخاً و صديقاً..


وفى كل مكان رفيقاً..راتبي أنني اكتسبت أخوات بجد...


راتبي أنني أضفت لرصيدي الكثير من الاصداقاء


بتوعية غيري وشغل نفسي بما ينفعني وينفع غيري ..


راتبي أنني ازددت معرفة وعلماً من أخواتى ....


راتبي أنهم سعوا لمساعدتي. لأنهل من ينبوع المعرفة..


راتبي أنني سعيت لكي أساعد غيري .


بلا مقابل غير كلمة شكر تسعدني ..
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

موضوع جميل

مرسي ليكي كيريا

وربنا يبارك حياتك
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

ميرسى مايكل للمرور الجميل والتشجيع
ربنا يباركك
 

ابن المصلوب

جاي في الطريق
عضو مبارك
إنضم
27 أكتوبر 2008
المشاركات
1,505
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
الإقامة
خارج الاسوار
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

ربنا يبارك عملك ووقتك وتكون ليكي دور مميز وخدمه ناجحه امين شكرا علي الموضوع
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

موضوع جميل

مشكور ليك اخ كيريا

وربنا يبارك حياتك
سلاك المسيح
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

ربنا يبارك عملك ووقتك وتكون ليكي دور مميز وخدمه ناجحه امين شكرا علي الموضوع

ميرسىىىىىىىىى اخى جاى فى الطريق للمرور الجميل يسوع يبارك حياتك
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

موضوع جميل

مشكور ليك اخ كيريا

وربنا يبارك حياتك
سلاك المسيح

ميرسى للمرور الجميل اخى كليمو ربنا يباركك
اختــــــــك كيريا :11azy:
 

god love 2011

احببتنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
13 سبتمبر 2008
المشاركات
3,395
مستوى التفاعل
55
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع وفى حدقه عينه ومنقوشه على كفه
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

موضوع اكتر من الرووووووووووووووووووووووعه بجد
وربنا معاكى ويباركك
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

موضوع اكتر من الرووووووووووووووووووووووعه بجد
وربنا معاكى ويباركك

ميرسىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى سيمون يسوع يحميكى ويباركك
 

+Bent El3dra+

بيك هقدر يارب
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
13,814
مستوى التفاعل
639
النقاط
0
الإقامة
فى حضن امى العدرا
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

ميرسى يا كركر على موضوعك الراااااائع ده و بجد انك تتعرفى على اعضاء زى اعضاء المنتدى ده احسن 10000000000 مرة من اى مرتب
بس يعنى لو فى مرتب بردو يبقى الاعضاء والمرتب حلجة جامدة اوى هههههههههههههههههههههههههههههههه
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

ميرسى يا كركر على موضوعك الراااااائع ده و بجد انك تتعرفى على اعضاء زى اعضاء المنتدى ده احسن 10000000000 مرة من اى مرتب
بس يعنى لو فى مرتب بردو يبقى الاعضاء والمرتب حلجة جامدة اوى هههههههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يخليكى يااختى ولمرورك الا مشجعنى قوى ربنا يعوضك
 

sony_33

ارحمنا يارب
عضو مبارك
إنضم
14 مارس 2008
المشاركات
3,547
مستوى التفاعل
39
النقاط
0
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

فعلا موضوع رائع
وياريت كل واحد يسيب رقم حسابة
والمرتب سيوصل الى البنك مباشرا بس ارجو من جميع الاعضاء ان
يزيد من رصيدة فى بنك المشاركات والردود بفاعلية ومش زيادة
مشاركات على الفاضى لان هذة المشاركات ليس لها فوائد
والايام دى الفوايد قلت جامد
شكرا كريا على الموضوع الرائع
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

فعلا موضوع رائع
وياريت كل واحد يسيب رقم حسابة
والمرتب سيوصل الى البنك مباشرا بس ارجو من جميع الاعضاء ان
يزيد من رصيدة فى بنك المشاركات والردود بفاعلية ومش زيادة
مشاركات على الفاضى لان هذة المشاركات ليس لها فوائد
والايام دى الفوايد قلت جامد
شكرا كريا على الموضوع الرائع

ربنا يخليك ياسونى رافع من روحى النعنويه تعيش وتشجعنى ربنا يعوضك
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

عندك حق
ولو ان لو فى فلوس مش هنقول لأ برضه
هههههههههههههه

ميرسى يا قمر
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

عندك حق
ولو ان لو فى فلوس مش هنقول لأ برضه
هههههههههههههه

ميرسى يا قمر

ميرسىىىىىىىىى يافيتا ياعثوله لردك العثول موت
 

sameh7610

مســــــــيـحـى
عضو مبارك
إنضم
14 فبراير 2008
المشاركات
4,384
مستوى التفاعل
40
النقاط
0
الإقامة
alex
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

موضوع رائع كيريا

اهنيكى لطرحه
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
372
النقاط
0
رد: هل استــــــــلمت راتبك من المنــــتدى !!!

موضوع رائع كيريا

اهنيكى لطرحه

شكرااااااااا ليك ياسامح للمرور الجميل يسوع يباركك
 
أعلى