الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
^_^ لقاء مع mero_angel ^_^
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="vetaa, post: 764299, member: 20633"] [b]رد على: ^_^ لقاء مع mero_angel ^_^[/b] [COLOR=Navy][B]ميرووووووو قمرتى هنا مش تقولولى طيب يا جماعة بجد بجد زى ما انتى منووووووووووورة يا قمر قوليلى بقى ايه اخبار الجو عندك حار رطب ممطر مشمس ولا اية النظام هههههههههههه اوعى يكون بس حد استجرأ بس وشاور عقلة وضايقك ولا حاجة انا بس طبعا انتى عرفانى هسااااااااااااااااااااعدة يووووووووووه قصدى هزعقلة ههههههههههه بجد الله يكون فى عونك وانا هشارك للاسف الشديد معاهم وطبعا هسالك يا ميروروتى يا حببتى وندخل بقى على المهام.......... بس الاول يعنى لو فى اسئلة متكررة جاوبى عليها تانى زيادة تووووكيييييييييد ههههههههههه بسم الصليب عليكى ههههههههههههه 1_لما بتكونى مضايقة خااااالص خالص يعنى ومش طايقة حد ..اية المكان اللى تفضلى تروحى فية؟واشمعنى المكان ده؟ولو فى شخص بتحبى تتكلمى معاه فى الوقت ده هو مين؟وبرضة اشمعنى دة؟طبعا غير ربنا:) 2_لو حبيتى بس بجد بجد بتبقى درجة التضحية والمسامحة فى حبك قد اية؟ ولما بتعملى كده بيكون احساسك اية مضايقة ولا مبسوطة؟ 3_لو اتجرحتى جرح عمره ما يتدواى ....بيكون رد فعلك اية تجاه اللى جرحك؟ 4_تفتكرى ايه اصعب حاجة فى الدنيا؟ ولية الحاجة دى بالذات؟ 5_دنيتك شيفاها ازاى!!!!!!! ونفسك تبقى ايه ؟ وراضية عن حالك؟ 6_اية بقى اكتر اكلة بتحبيها ومش بتعرفى تعمليها ههههههههههههه؟ واية اكتر اكلة بتحرقيها ههههههههههه ؟ ونفسك تتعلمى طبخة اية ومش قادرة ههههههههه؟ 7_لما بقى حصل اللقاء المرتقب وشوفتينى انا وتويتى وميرنا!!!!!!!!!!!!!!!! كان تخمنيك اننا اية؟ وطلع صح ولا؟ وبعد ما شوفتينا كان اية احساسك؟ (ربنا يستر) هههههههههههه كفاية كده يا ميرو مش رأفة بيكى يعنى الوقت اتاخر والمفروض انام كلهم بيقوولولك هيجوا تانى اشمعنى انا بقى جيالك طبعا ههههههههههههه بس قوليلى كلهم هيجوا لية تانى هو انتى بتوزعى هدايا عليهم من ورايا ههههههههههههه يلا الرب معكى وفاصل واعودلك يا قمر:) [/B][/COLOR] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
^_^ لقاء مع mero_angel ^_^
أعلى