الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
*_^ لقاء مع Fadie *_^
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="Fadie, post: 834516, member: 1602"] [b]رد على: *_^ لقاء مع Fadie *_^[/b] [SIZE=4]ليه الافترا دة يا نيفين:[/SIZE] [SIZE=4]كنت مشترك فى منتدى تانى و قفل فواحد صاحبى كان مشرف هنا قالى على المنتدى فجيت سجلت[/SIZE] [SIZE=4]فى الأول خفت و بعد كدة فرحت و بعد كدة ضحكت اوى على نفسى عشان فرحت[/SIZE] [SIZE=4]ناس جميلة اوى و بتمنى ألاقى وقت اندمج معاكم[/SIZE] [SIZE=4]مفيش حاجة كاملة بنسبة مية فى المية , المهم نعمل اللى علينا[/SIZE] [SIZE=4]عشرة [/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]ديسقورس احنا اللى هنعمل مستقبلنا مش هو اللى هيعملنا ثق فى ربنا بس و سيبك من الكريستولوجى[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]طابيثا عايزين نفرح بيكى بقى[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]جورج نفسى اتعلم انفض زيك[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]السفير خليك زى ما انت فى العلم و متتأثرش بالأساليب العشوائية فى النقد[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]فريدى يمكن منعرفش بعض بس انا بحترم كتاباتك الواعية[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=red][U]فراشة ثقى فى اختيارات ربنا لحياتك[/U][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]تويتى الف مبروك ربنا يسعدك بجد[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]جبنة فيتا الندالة كلها اللى مبتسألش[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]مرمر مارو ربنا يسامحك انا قعدت ساعتين بفكر فى السؤال دة و اللى جاى انتى اللى وقعتينى الوقعة السودا دى[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]حبيبى اللى مش ممكن معتبروش مشرف مايكل مجدى انا متأكد انك مش هتهرب من المسئولية بسهولة و هترجع تانى[/SIZE] [SIZE=4]يلهوى تانى[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]ستيفن جيرارد سيبك من الكريستولوجى و شوف مستقبلك[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]كيمو اقرأ كتير هتبقى استاذ[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]ايفا انتى فين بطلتى تدخلى ليه؟[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]انجى مبروك التخرج و بلاش ثانوى[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]إيمى ربنا يوفقك[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]اخرستوس آنيستى سيبك من الهيروغليفى و ركز فى الدراسة اللى بجد[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]إيند نفسى اتعلم منك بجد بس مفيش فايدة[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]بس كفاية كدة[/SIZE] [SIZE=4]كان الله فى عونك[/SIZE] [SIZE=4]قسم كتابات , بحبه عشان بنسى نفسى فيه.[/SIZE] [SIZE=4]انت راجل بجد و وقفت جنبى كتير , و انا كمان هقف جنبك , أوعدك.[/SIZE] [LEFT][SIZE=4]enjoy ur life today, cuz yesterday had gone & tomorrow may never [/SIZE][SIZE=4]come[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [/LEFT] [RIGHT][SIZE=4]عشان مش بحب النكد و التشاؤم , الدنيا حلوة و أحلى سنين...[/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4]ميرسى يا نيفين و متجيش تانى كفاية كدة[/SIZE][/RIGHT] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
*_^ لقاء مع Fadie *_^
أعلى