الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
*_^ لقاء مع جيلان *_^
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="جيلان, post: 800986, member: 23849"] [b]رد على: *_^ لقاء مع جيلان *_^[/b] [B][CENTER][COLOR="Red"][SIZE="3"][CENTER][FONT="Arial Black"][SIZE="4"][B][CENTER][COLOR="Red"] الهى كانت قفلت عليك وانت جى يا رب النور نورك:11azy: لا بروح بس مش كل اسبوع يعنى وفى الاجازة عشن بسهر فلما احب اروح القداس بطبق قبلها بيوم واروح انا بفكر فى بكرة بس مش بشيل همه يعنى بسبها على ربنا ومش بقلق بس بردوا بفكر واخطط مش مكبرة دماغى يعنى لا هى مش حالة عامة بس حسب الموضوع لو يستاهل بتنرفز لو موضوع عبيت خلاص واحيانا بدعى البرود حتى لو جوايا مش مرتاحة خصوصا مع ال................ ده لان النرفزة اثناء الحوار بتفرح الطرف الى قدامك وتحسسه انه انتصر عليك فكتير مش ببينها سدءنى مش عارفة ده تحكم فى النفس ولا برود يا روكى احنا زملكاوية زى بعض وفاهمين بعض يعنى:smil12: هى القراءة وبحب استفاد من كل حاجة تقع فى ايدى يعنى كتاب او برنامج كدى يعنى غير دراستى الجامعية وفى الصيف هبدء كورس وكمان التقرب لربنا وخدمته ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ايه السؤال ده سدءنى مش عارفة يعنى هو انت لو حبيت وحدة ولقتها اهلاوية هتعمل ايه ( وبعدين مالك محسسنى انها جريمة كدى ) بس عموما انا كل الشخصيات الجامدة الى قابلتها لحد دلؤتى بيطلعوا زملكاوية بصرف النظر عن موضوع العريس ده بس لو شخصيته كويسة خلاص هقبله بصرف النظر عن النادى يعنى انا مش مجنونة اوى كدى يا حج روكى والاختلاف فى النادى لا يفسد للارتباط قضية:smile01 لا حول ولا قوة الا بالله المفترى عليه ربنا:vava: ممكن نقول 50 % يعنى غيرتى مش عباطة و كمان ممكن ابينها شوية عشن الحياه تبقى حلوة بس لكن مش مستمرة عالفاضى عشن مش احسس حد بالخنئة لا دى هسبها لرأى الجمهور :smil12: 100%:spor2: ومورياهم الويل فى الكلية عشن كتير من صحابى اهلاوية وبيشتغلوا غلاسة عليا منت عارفهم بقى ما بيسدءوا:hlp: لا التفكير ده انا على طول مش بحب اريح دماغى حتى لو وقت مثلا اعدة فى حتة مينفعش اتناقش فيها مع حد بفكر فى اى موضوع فى دماغى وكتير بوصل لحلول ونتائج يعنى نقول 90 % مش قوى بصراحة انا بتخنء بسرعة مممممممممممممم 60 %يعنى وبحاول ادرب نفسى اصبر اكتر لان فى مواضيع كتير مش بتيجى بسرعة ومحتاجة وقت ياااااااااااااااااه وانا الى بقول عليك زملكاوى زيى وانت الى هتقف جمبى متجيش الضربة غير منك حسبى الله ونعم الوكيل[/color][/center][/b][/SIZE][B][CENTER][COLOR="Red"][/COLOR][/CENTER][/B][/font][/center][/SIZE][/COLOR][/CENTER][/B] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
*_^ لقاء مع جيلان *_^
أعلى