الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
*_^ لقاء مع جيلان *_^
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="جيلان, post: 795594, member: 23849"] [b]رد على: *_^ لقاء مع جيلان *_^[/b] [B][COLOR="Red"][SIZE="3"][CENTER][center] هههههههههههههههههه يا مية نهار ويلكم:) طبعا مش جاى ايدك فاضية:a82: لا مش قوى هو يبقى ابن بت عم خالة مامة جد جوزى:wub: مع العلم انى مش متجوزة اصلا:smile02 اه واجد وجع قلبه عالفاضى ومات ناقص عمر وهو عنده 34 سنة وهى دى اخرة الى ميكبرش دماغه فى مصر ههههههههههههههههههه اينحم لا يأس مع الحياه ولا حياه مع اليأس ( وده الى مصبرنى على اعدة الكرسى ده:hlp: ) بس ده كان زمان دلؤتى النظام المطبق بتاع سعد زغلول هههههههههههههه هو اسم جيلان زى ما قلت اسم بنت فى احد الكرتونات عبقرية شلتها وعندها معلومات عن كل حاجة وبصراحة شخصية البنت عجبتنى فقلت ادخل بيها هههههههههههههههههههههه انت هتوقعنى فى الغلط ليه ما خلينا ساكتيييييييييييييييييييييين:shutup22: وادينا اعدين فيها واهه الى نعرفه احسن من الى منعرفهوش:new2: ولا ايه رئيك يا مستر بيتر:t9: شعورى فى الاول كان انبهار بقوة المنتدى ولكن بنعمة ربنا اخدت على اخواتى والاعضاء بسرعة عشن اخويا الملك العقرب كان مسجل فيه من قبلها بفترة كبيرة ودلؤتى بردوا معترفة بقوة المنتدى الى مشفتهاش فى اى منتدى تانى وحاسة اكتر انه بيتى والدخول فيه اساسى لما اعد نت مارجرجس هو حبيبى بجد يعنى نرغى مع بعض مثلا وبيحللى مشاكلى وطبعا البابا كيرلس شفيع الطلبة ظبطنى جامد ايام الامتحانات وزهأته طلبات:smil12: بصلى ربنا يقف معايا بدراستى وبحياتى عمتا ويقف مع كل الناس وبصلى لاجل الاضطهاد الذى نعيشة املا فى ان ربنا لا يترك اولاده ههههههههههههههه ليه ما بدرى:11azy: منت منورنا شوية كمان طيب مش هعطلك بقى عشن الشغل :gun: لو مكنتش تحلف بس:smile01 اسئل انا بقى سؤال ايه دخل مصطفى كامل فى الموضوع:a82: وايه الى جاب سيرته:a82:[/CENTER][/CENTER][/SIZE][CENTER][/center][/COLOR][CENTER][/center][/B][CENTER][/center] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
*_^ لقاء مع جيلان *_^
أعلى