مبروك يا ابانوب الخلاص بس ما قلتلناش برضو عرفت ربنا ازاى ؟
مبروك يا ابانوب الخلاص بس ما قلتلناش برضو عرفت ربنا ازاى ؟
صدقنى مش عارف لييييييييييييييييييه
ولو حضرتك عارف قولى
منتظر تقولى
اللى يريحك
عام خاص صدقنى مش هتفرق بعد ما اعطيتك اسم الاب الكاهن وكنيسته واسم القسيس هنا كمان وتليفونه
مش هتفرق
استاذ صوت صارخ مع احترامى ليك
ماشى ...... لكن لا تقول انك لا تعلم لاكتساب ثقة من لا يعلمون
استاذ صوت صارخ مع احترامى ليك
هل اتصلت بالقسيس
هل سالت عن الاب الكاهن فى كنيسته وتاكدت من اسمه
وسالته ؟؟
ممكن بصراحه اعلم انك مؤمن والمؤمنين دائما صادقين
محتاج اتصل بأمن الدولة .... وليس بالقسيس .... فكم من مؤمنين كان إيمانهم إيمان ظاهرى ..... ولا يعلم بالقلوب إلا الخالق ......
طيب منا اديتك يا استاذ اسم كنيسته ومكانه فى مصر يعنى هل الكنيسه كمان هتكون شغاله مع امن الدوله
سورى يعنى اصبحت حضرتك غير منطقيا
وكلامك اصبح متناقض جدا
حضرتك اشتغلت مع امن الدولة بعد عمادك ....فعن ماذا تتكلم؟؟؟
وازاى عرفت حضرتك ان انا اشتغلت مع امن الدوله بعد العماد
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راجع تاريخ عمادك .... مع تاريخ الفيلم اللى عملته .....
الفيلم كان بعد العماد بالفعل
لكن ما علاقته بامن الدوله ؟؟
الرب يرعاك
هههههههههههههههه
اعتقد كفاية .......
تسجيل خروج .....
الرب صالح فعلا ..... لكن كفاك عبثا مع العابرات والعابرين ...... فإن ذلك ليس من الصلاحوبعدين لو شاكك فيه اوقفنى حالا ولا تتردد
وان لم توقفنى
فلا ترجع وتتكلم عن تخيلات
الرب صالح
هوه يمكن فضول منى بس فعلا عاوزة افهم فيه
بما انى من العابرات![]()
هوه يمكن فضول منى بس فعلا عاوزة افهم فيه
بما انى من العابرات![]()