يوميات متنصر ( عابر من الظلمه الى النور)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

القسيس محمد

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 يونيو 2008
المشاركات
4,488
مستوى التفاعل
246
النقاط
63
الإقامة
تحت صليب رب المجد
مبروك يا ابانوب الخلاص بس ما قلتلناش برضو عرفت ربنا ازاى ؟
عموما انا كان ليه اختبار واتحذف
عملت موضوع جديد
اهو واتقفل
هههههههههههههه

شهادتى
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
التعديل الأخير:

القسيس محمد

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 يونيو 2008
المشاركات
4,488
مستوى التفاعل
246
النقاط
63
الإقامة
تحت صليب رب المجد
اللى يريحك
عام خاص صدقنى مش هتفرق بعد ما اعطيتك اسم الاب الكاهن وكنيسته واسم القسيس هنا كمان وتليفونه
مش هتفرق
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
اللى يريحك
عام خاص صدقنى مش هتفرق بعد ما اعطيتك اسم الاب الكاهن وكنيسته واسم القسيس هنا كمان وتليفونه
مش هتفرق

ماشى ...... لكن لا تقول انك لا تعلم لاكتساب ثقة من لا يعلمون
 

القسيس محمد

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 يونيو 2008
المشاركات
4,488
مستوى التفاعل
246
النقاط
63
الإقامة
تحت صليب رب المجد


ماشى ...... لكن لا تقول انك لا تعلم لاكتساب ثقة من لا يعلمون
استاذ صوت صارخ مع احترامى ليك
هل اتصلت بالقسيس
هل سالت عن الاب الكاهن فى كنيسته وتاكدت من اسمه
وسالته ؟؟
ممكن بصراحه اعلم انك مؤمن والمؤمنين دائما صادقين
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
استاذ صوت صارخ مع احترامى ليك
هل اتصلت بالقسيس
هل سالت عن الاب الكاهن فى كنيسته وتاكدت من اسمه
وسالته ؟؟
ممكن بصراحه اعلم انك مؤمن والمؤمنين دائما صادقين

محتاج اتصل بأمن الدولة .... وليس بالقسيس .... فكم من مؤمنين كان إيمانهم إيمان ظاهرى ..... ولا يعلم بالقلوب إلا الخالق ......
 

القسيس محمد

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 يونيو 2008
المشاركات
4,488
مستوى التفاعل
246
النقاط
63
الإقامة
تحت صليب رب المجد


محتاج اتصل بأمن الدولة .... وليس بالقسيس .... فكم من مؤمنين كان إيمانهم إيمان ظاهرى ..... ولا يعلم بالقلوب إلا الخالق ......


طيب منا اديتك يا استاذ اسم كنيسته ومكانه فى مصر يعنى هل الكنيسه كمان هتكون شغاله مع امن الدوله
سورى يعنى اصبحت حضرتك غير منطقيا
وكلامك اصبح متناقض جدا
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
طيب منا اديتك يا استاذ اسم كنيسته ومكانه فى مصر يعنى هل الكنيسه كمان هتكون شغاله مع امن الدوله
سورى يعنى اصبحت حضرتك غير منطقيا
وكلامك اصبح متناقض جدا

حضرتك اشتغلت مع امن الدولة بعد عمادك ....فعن ماذا تتكلم؟؟؟
 

القسيس محمد

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 يونيو 2008
المشاركات
4,488
مستوى التفاعل
246
النقاط
63
الإقامة
تحت صليب رب المجد


حضرتك اشتغلت مع امن الدولة بعد عمادك ....فعن ماذا تتكلم؟؟؟
وازاى عرفت حضرتك ان انا اشتغلت مع امن الدوله بعد العماد
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
وازاى عرفت حضرتك ان انا اشتغلت مع امن الدوله بعد العماد
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راجع تاريخ عمادك .... مع تاريخ الفيلم اللى عملته .....
 

القسيس محمد

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 يونيو 2008
المشاركات
4,488
مستوى التفاعل
246
النقاط
63
الإقامة
تحت صليب رب المجد


هههههههههههههههه
اعتقد كفاية .......

تسجيل خروج .....
الرب يرعاك
لكن تاكد انك على خطاء
ومش اى خطاء خطاء جسيم بالفعل
تسجيل خروج انا كمان
استاذ صوت صارخ لم تدخل موضوع وتكمله ابدا
الرب يبارك خطواتك
 

القسيس محمد

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
6 يونيو 2008
المشاركات
4,488
مستوى التفاعل
246
النقاط
63
الإقامة
تحت صليب رب المجد
وبعدين لو شاكك فيه اوقفنى حالا ولا تتردد
وان لم توقفنى
فلا ترجع وتتكلم عن تخيلات
الرب صالح
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
وبعدين لو شاكك فيه اوقفنى حالا ولا تتردد
وان لم توقفنى
فلا ترجع وتتكلم عن تخيلات
الرب صالح
الرب صالح فعلا ..... لكن كفاك عبثا مع العابرات والعابرين ...... فإن ذلك ليس من الصلاح
 

RASHY19_7

New member
عضو
إنضم
2 أكتوبر 2010
المشاركات
241
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
egypt
هوه يمكن فضول منى بس فعلا عاوزة افهم فيه
بما انى من العابرات :)
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
هوه يمكن فضول منى بس فعلا عاوزة افهم فيه
بما انى من العابرات :)

نصيحة عامة لكافة العابرات والعابرين ..... عدم اعطاء اى بيانات خاصة لأى إنسان تعرفوا عليه من خلف الشاشة .....
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
هوه يمكن فضول منى بس فعلا عاوزة افهم فيه
بما انى من العابرات :)
انا تحتا امرك ليس احشر دماغى فى اللى منفيش فية لكن المشكلة
ممكن تلاقى اعضاء بيرفعو الضغط على الواحد واعضاء بتشك فى اى حاجة مع
بتبقى اغلاب المواضيع صحيحة ويتطلعلك عضو يشك فيك
وينكد على الواحد مثلاما ما حدث معايا من فترة قريبة فى احد مواضيعى يلا ما علينا انا تحت امر حضرتك
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى