الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
ياترى العالم من غير مهندسين شكله ازاى؟؟؟
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="elmafdy, post: 22024, member: 549"] [b]هو انا كل ما أروح حته الاقى مهندسين[/b] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]أهلا أهلا أهلا :pleasantr :pleasantr [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]هو أنتوا طلعتوا زمل , يا مراحب يا مراحب , يعنى أنا نفسى أنسى أنى مهندس شويه و أروح حته ما فيهاش مهندسين , أجى الاقيكم هنا ورايا ورايا .:t32: [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]أصل احنا المهندسين غلابه جدا , أولا من أول ما بندخل الكليه و بنأخد اسطمبه واحده كلنا كده , بنفكر زى بعض و بنتكلم زى بعض و بنبقى شكل واحد , حتى البنات سبحان الله بيدخلوا هندسه بنات حلوين قمرات :t23: , و هما محاضرتين وصفيه على محاضرتين فيزياء على محاضرة ميكانيكا , تبتدى يحصل لها تغيرات و تلاقيها بطلت تسرح شعرها و بطلت تحط بارفان , شهرين تلاته تلاقيها بطلت تلبس - ما تفهموش غلط , استنوا لما اكمل - بطلت تلبس لبس شيك و هو بنطلون جينز واحد جربان و قميص واسع كده مالوش ملامح و كوتشى مطين كل يوم لأخر السنه :crazy_pil , و اللى حالتها بتتطور بعد خمس أو ست شهور كده تلاقيها سابت دقنها و شنبها , و تحس انك لو قعدت مع عم فهمى فراش المدرج ها تحس فيه بأنوثه اكتر منها .:old: [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]الله يسامحكم خلتونى اتسحب من لسانى و انزل تقطيع فى بنات هندسه مع ان مش ده موضوعى .[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]اللى انا كنت عاوز اقوله ان احنا المهندسين ربنا يكون فى عوننا , طبيعة حياتنا و دراستنا بتحكم علينا اننا نفضل فى خلقة بعض طول عمرنا , من أول يوم فى الكليه و بعد كده فى الشغل و غالبا شلة الاصحاب , كله مهندسين فى مهندسين , لما الواحد بيحس انه بقى متوازى الاضلاع .[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]المهم أنى جيت هنا بناء على أوامر الدكتور , اللى قال لى ابعد عن الانفعال و المهندسين و تروح أى منتدى هادى كام يوم تغير جو , أجى الاقى المنتديات هنا بتشغى مهندسين - و للعلم بتشغى دى كلمه يفهمها المصريين كويس و غالبا ما تطلق على الدماغ اللى مليانه و لا مؤاخذه قمل - , عموما اهلا بالزملاء و وداعا لأجازه الهندسه اللى كنت بأحلم بيها .[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]و الرب يبارك و يهدى الجميع[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=navy]المفدى [/COLOR][/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
ياترى العالم من غير مهندسين شكله ازاى؟؟؟
أعلى