الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
هل الزواج من بنت اكبر مني سنا" خطأ
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="soul & life, post: 3483975, member: 111458"] [B][SIZE=5][COLOR=blue]اولا اسفة جدا لصاحب الموضوع لانه فى مشاركات كتير متخصش الموضوع مضطرين اننا نكتبها بسبب الموقف اللى فرض نفسه علينا واسفة انى هكتب مشاركة كمان لكن لازم اكتبها توضيح وتعليق على كلام الاخ يوليوس ولارا وموكى[/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=5][COLOR=#808080]اولا يا يوليوس انت اول مشاركة ليك كانت انتقاد للمشاركات اللى قبلك وزى متكون داخل تعلق على المشاركات اللى قبلك مش تقول رايك فى السؤال المطروح غريب وبصراحة محبتش اعقب على كلامك لانه دا شىء مش من اختصاصى بالرغم ان الكلام فيه انتقاد كبير لمشاركتى السابقة لكلامك لكن محبتش اعلق[/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=5][COLOR=#808080]كمان تانى مشاركة قولت فيها اعتذار لبابا صوت صارخ ودا مجاش من فراغ ده جه بعد غلط وغلط كبير كمان انك تتكلم مع شخصية فى السن ده وبالطريقة دى عيب وعيب جدا كمان [/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=5][COLOR=#808080]بعد كده علقت وكتبت[/COLOR][/SIZE][/B] [CENTER][B][SIZE=5][COLOR=gray][B][SIZE=5][COLOR=purple]هو انا فى منتدى مسيحى ولا منتدى ابنى اسرتك فى اية ما تقولوا ياصبح ..[/COLOR][/SIZE][/B][/COLOR][/SIZE][/B][/CENTER] [CENTER][B][SIZE=5][B][COLOR=gray]صبح ايه ومسا ايه وايه الاسلوب دا انت ليه بتتعامل كده وده اسمه ايه بالظبط[/COLOR][/B][/SIZE][/B][/CENTER] [CENTER][B][SIZE=5][B][COLOR=gray]ولما جه بابا صوت علق على مشاركتك دى ولفت نظرك انه ميصحش انك تتكلم كده[/COLOR][/B][/SIZE][/B][/CENTER] [CENTER][B][SIZE=5][B][COLOR=gray][FONT=Arial][COLOR=#ff0000]ليس من شأنك أن تنتقد مواضيع غيرك ..... وعليك أن تتكلم بأسلوب مهذب[/COLOR][/FONT] [/COLOR][/B][/SIZE][/B][B][COLOR=gray][/COLOR][/B][/CENTER][B][COLOR=gray] [CENTER][/CENTER][/COLOR][CENTER][SIZE=5][B][COLOR=gray]غلط تانى وردك عليه كان دا [/COLOR][/B][/SIZE][/center][/B][CENTER][/CENTER] [B][SIZE=5][COLOR=gray] [CENTER][B][SIZE=5][COLOR=sienna]طيب لية كدة تصدق لو كنت شوفت التوبيك بتاعك دى صراحة لاكنت قدم اعتذار ولاشى [/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=5][COLOR=sienna]وطيب لية تتكلم كدة بس اسلوب مهذب[/COLOR][/SIZE][/B][/CENTER][/COLOR][CENTER][/center][/SIZE][CENTER][/center][/B][CENTER][SIZE=5][/SIZE][/CENTER][SIZE=5] [CENTER][B][B][SIZE=5][COLOR=darkred]ما تعلمنا الاسلوب المهذب علشان نمشى على خطوات سيادتك فى الاسلوب المهذب[/COLOR][/SIZE][/B][/B][/CENTER] [B][COLOR=gray] [RIGHT][B][COLOR=gray]يعنى انا متجنتش عليك وظلمتك وانت اعتذرت وكان الموضوع خلص وانا سبب المشكلة بتسرعى زى ما الناس معتقدة واللى دخلت كتبت مشاركات ومش عاجبهم اسلوبى [/COLOR][/B][/RIGHT][/COLOR][RIGHT][/right][/B][RIGHT][COLOR=gray][/COLOR][/RIGHT][COLOR=gray] [CENTER][B][B]اللى شوفته انك انسان مش محترم شخصية اكبر منك سنا ومش عارف تتعامل مع الاكبر منك سنا ولا حتى اللى فى نفس عمرك انتقادك واسلوب للاخرين بيجى بشكل بشع وغير مقبول[/B][/B][/CENTER] [CENTER][B][B]واعتذارك اللى قدمته لبابا صوت كان مجرد اعتذار شكلى كلام على ورق وبمجرد منتقد اسلوبك وتعليقك اللى مش فى محله رجعت غلط تانى وبشكل ابشع منتظر ايه بقا نشوف اسلوبك دا ومحدش يقولك انك غلط واسلوبك غير متحضر يمكن كتير يسكت ويقول محبة واخوة ماشى محبة لكن فى شخصية لها تقدير واحترام اتهانت مرتين يمكن محبش يعلق ويمكن يكون مسامح بالفعل والموقف لا يعنيله ودا من كرم اخلاقه وخبرته الطويلة فى الحياة يعرف يتكلم مع مين ويسكت امتا[/B][/B][/CENTER] [CENTER][B][B]علفكرة الانسان اللى طول الوقت بيدعى انه متعلم كل شىء ولا ينقصه شىء دا بيكون ينقصه كل شىء [/B][/B][/CENTER] [CENTER][B][B]وعموما يا سيدى انا ليا الشرف انى اتعلم من استاذ صوت صارخ واتعلم منك انت كمان مش عيب [/B][/B][/CENTER] [CENTER][B][B]علفكرة ميرسى على نصيحتك وبقبل النصايح انا مش هقولك لا وقريت اعتذارك وبعده كمان قريت كلامك اللى هو كان فيه غلط ابشع من اللى قبله يعنى مش زى مبتقول انى بشوف حاجات واسيب حاجات[/B][/B][/CENTER] [CENTER][B][B]لارا حبيبتى معرفش [/B][/B][/CENTER] [CENTER][B][B]دخولك فى الحوار بالشكل دا كان بناء على ايه بدافعى عن مين؟؟ انتى قريتى مشاركاته قريتى اسلوبه مع استاذ صوت صارخ عرفتى انه غلط مره وقدم اعتذار ولما غلط تانى وبابا صوت بينتقده وبيلفت نظره غلط مره تانى وبشكل ابشع[/B][/B][/CENTER] [CENTER][B][B]وحكاية انى ذكرت انه عامل ظابط انا مبفتريش عليه كزا موضوع واكتر من مشاركة يدخل يحط انتقاد ملوش اى لازمة وباسلوب مش ظريف بالمرة [/B][/B] [B][/B] [B][/B] [B][B][COLOR=seagreen]وجود المحبة والود هنا ياموكى مش معناه ان الصغير يغلط فى الكبير وانه ميكونش فى احترام متبادل بينا سواء من الصغير للكبير او كلنا كاعضاء مع بعض [/COLOR][/B][/B][/CENTER] [CENTER][B][B]وحكاية خوفه على العضوات والكلام اللى قاله كزا مره بسبب سوء اسلوبه دى فانا شخصيا مش مقتنعه بيها لانه اولا هو مش هيكون اشد حرصا علينا من المشرفين اللى اعمارهم من اعمار اباءنا وامهاتنا [/B][/B][/CENTER] [CENTER][B][B]دى اولا ثانيا الموضوع مقربش من بعيد او قريب عن اى شىء ممكن يختش حياء اى حد وبمجرد التلميح بكده يبقا العيب فى تفكيره هوا وشخصيته هو مش فى اى حاجه تانية[/B][/B][/CENTER] [/COLOR][/SIZE] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
هل الزواج من بنت اكبر مني سنا" خطأ
أعلى