الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات المسيحية
منتدي الاسرة المسيحية
نفسي حد يقولى انا صح ولا غلط؟؟؟؟؟؟؟؟
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="sparrow, post: 320775, member: 2714"] [b]رد على: نفسي حد يقولى انا صح ولا غلط؟؟؟؟؟؟؟؟[/b] [B][SIZE="3"][COLOR="Black"]طبعا ربنا يقويكي بصي يا لورا انتي قدامك حلين عشان توصلي لنهاية للموضوع دا [COLOR="Red"]الحل الاول [/COLOR]اما تقدري تنسيه وتخرجيه من حياتك وطبعا دا شي مش بايدك حالياوانتي شيفاه مستحيل بل من رابع المستحيلات [COLOR="Red"]والحل التاني [/COLOR]ان ربنا يصلح احواله ودا بردة مش بايدك [I]يعني الحلين محتاجين تدخل ربنا [/I] لانك مستحيل هتنسيه او يتصلح احواله غير بتدخل ربنا وطبعا شويه ارادة صغننين منك فاانتي كل الي عليكي انك تصلي كتير جدااا تصلي بدموع وثقه ان ربنا يقدر يخرجك من الموضوع دا بحسب ارادته ومشيئته الي اكيد فيها الخير الي محدش فينا يعرفة تصلي تقولي يارب تدخل في الموضوع زي ما تكون انت شايفلي الخير يا تخليني انساه وصدقيني صدقيني انتي شيفه دا مستحيل دلوقتي وحاسة انك مش هتقدري تعيشي وحياتك واقفه بس ربنا يقدر ويخليكي كمان متفكريش فيه اصلا او يصلح احواله علي حسب بقي ارادة ربنا [COLOR="Red"]++[/COLOR] وطبعا طبيعي جدااا انك متروحيش قداسات ولا تناول وتنقطعي عن كل شي وعن عمل اي شي [COLOR="Indigo"]بس حتي تدريجيا صلي وانتي في مكانك وقولي رحمتك يارب تعيني وتقويني وتحطلي نهاية للموضوع الكلمات البسيطة دي بايمان وثقة وصبر هتحسي اكيد بتدخل ربنا وايديه مساكة بايديكي وبتخرجي من الموضوع[/COLOR] [COLOR="Red"]++[/COLOR] كمان حاولي تشغلي اي وقت ممكن يكون فاضي عنك منعا للتفكير فيه او هروب من التفكير بمعني ادق [COLOR="Red"]++[/COLOR] كمان حاولي متكونيش لوحدك بردة حتي يا لورا لو انتي ملقيش مزاج وفقدة القدرة علي التواصل مع الناس لازم معلش تحاولي شوفي بردة ايه وسائل الاتصال الي بتقربكم ببعض وحاولي تتجنبيها علي اد ما تقدري يمكن دا صعب عليكي وهتقولي مش قادرة بس طبعا بمعونة ربنا هتقدري لازم يا لورا تبقي واثقة في ربنا وانه يقدر يحللك الموضوع بحسب ارادته في النهايه ربنا يقويكي ويعيينك معلش طولت عليكي[/COLOR][/SIZE][/B] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات المسيحية
منتدي الاسرة المسيحية
نفسي حد يقولى انا صح ولا غلط؟؟؟؟؟؟؟؟
أعلى