الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
نصيحة للجميع
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="روزي86, post: 3366352, member: 81369"] [FONT="Arial"][SIZE="4"][CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][B]لما تشوف حد بيضحك[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] لكن حاسس انه من جواه موجوع[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] اوعى تسأل مالك[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] ده بيبقى فاضله تكه واحده[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] وهيصرخ بأعلى الصوت[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] بيحاول يمشى حاله بأبتسامه لطيفه[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] الناس بتشوفها[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] منهم اللى يقول ضحكه صفرا[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] ومنهم اللى يقول ده بيمثل[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] ومنهم اللى بيفهم انه موجوع[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] الشخص اللى بيضحك ده وخلاص من جواه فى براكين[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] مبيبقاش مستحمل كلمه من حد[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] مبيركزش فى كلام حد[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] كل همه ميحسسش حد بألمه[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] عاوز لما يزعل يزعل لوحده[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] عاوز يضحك يمشى حاله[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] لما تشوف حد كده[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] مضايقهوش بكلمه مالك[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] لان كلمه مالك ديه .... ممكن تخليه يطلع كل البراكين اللى جواه[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] لما تشوفه بيضحك بس مش من قلبه[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] حاول انت تضحكه بجد من قلبه[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] بذكرى حلو[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] موقف قديم[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] حاجه بجد تفرحه[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] تخلى يطلع الضحكه من قلبه[/B][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][B] بس بلاش كلمه مالك عشان مبيحبهاش غير من شخص واحد قريب منه يقدر يستحمل انفجاره[/B][/SIZE][/FONT][/CENTER][/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
نصيحة للجميع
أعلى