؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:t19:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بس بس كفاية لا دماغك توجعك من الشاكوش ده
ههههههههههههههه
افهمك حياتى كلها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هههههههههههه اعمل ايه بس
منا مش فاهمه حاجه![]()
طب ردوا انتوا مكانى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههموقف تانى
كنا ف امتحان الشفوى والبنت غليسة وواقفة تحكى قصة برغوت وحاجات غريبة شلتنى
قولت لازم اخنقها قولتلها تعرفى قصة سر البقبقة قالتلى ايش دى
فضلت احمكى لها بقى
كان اب عنده 3 اولاد وقالعهم هقولكم سر لبقبقة وراح مات فضلوا يدوروا
وسالوا الكيم الاول وال 2 و3 و4
وراحوا للحصان وسرحت بها
وف الاخر رموا الازازة ف البحر وعملت بق بق
وهو ده سر البقبقة
اتارى مش هى لوحدها اللى بتسمع الحكاية
كل الولاد اللى واقفبن حوالينا بيسمعوا
وكلهم ضحكوا على و ع القصة
كان موقف محرج
"المواقف المضحكة معاى كثيرة بس بخاف من الفضيحة هههههههه
مرة انا واخوى كنا فى الاهرامات وما ادركم الاهرامات انهم ثلاثة ولا يوجد رابع لهم
وملكهم هو ابو الهول وبنما انا واخواى نتجول فى الاهرمات وقفت وقلت صورنى
فكانت معنا شنطة ملابس المهم تركت الشنطة تحت رجل اخوى وطلعت قدام
وصورنى انا ورائ الهرم
وروحت عندة وخلى بالكم الشنطة تحت رجلة فقلت لة ورينى الصورة
قالى اوكى شوفتها وطلعت قدام انا وهو طلعنا على سلم وخلى بالكم الشنطة مازلت فى الارض وفجاة وانا بكلم اخوى بنظر وراء ظهرة شى عجيب افتكرت الشنطة
تركت اخوى وجريت الى الوراء المصيبة الكبيرة الاجانب قاعدين يصوارو
الشنطة اقولهم اوعو يقوالو انتظر وجاء واحد من الصين وقاعد يكلمنى قلتلة مش ناقصة اخواى بيدور على واخذت الشنطة وطرت على اخواى
قالى كنت فين سكت فصرخ فى:act23: قلتلة يا مقدس الشنطة كنت نسيها فضحك :ura1:
كان يوم يجنن الواحد .
جاتلكم بموقف حلو صغنونى كدة
من كام يوم كدة كنت راحة احجز كورس انجلش
وقاعدة مستنة فى احدد المستوى وكدة
وبعدين حد جة قال حاجة وانا مكنتش مركزة
فابسئل ولد جانبى بقوله هى قالت اية
قالى مش كورس انجلش بقوله ايون قالى طيب يلا اتفضلى تعالى معانا
روحت قومت وراحة على القاعة معاهم ولاقتهم كتير بقول كل دول هيحددوا مستوى زى واية
المهم دخلت ولسة راحة اقعد راحت البنت اللى فى الاستعلامات ندهت عليا برا بتقولى انتى اية اللى وداكى هنا
بقولها مش هنحدد المستوى قالتلى انتى داخلة على المحاضرات والكورس من غير ماتحددى المستوى الاول
واتاريها كانت محاضرة كورس شغال وانا داخلة زى الباشا وراحة اقعد ههههههههههههههههههههههههههههه
بس على قد ما فطست من الضحك على قد ما انكسفت قووووووووووى هههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
دا انتى تحفة
بتفكرينى مرة كان عندى محاضرة فيروسات
وقعدت وحجزت قدام وكذا واحد يدخل ويقولى حد قاعد هنا
اقوله اه البنش كله محجوز
بس لعيال كلهم اول مرة اشوفهم
ومستغربة
ودخل الدكتور وبدأ يشرح فبسال واحد ورايا هى دى مش محاضرة فيروسات قالى لا دى محاضرة كيميا
روحت قومت وطالعة من المدرج
الدكتور بيقولى رايحة فين
قولتله لا اصل انا مش معاك
راح المدرج كله فضل يضحك على
كان برضه كسفة
جاتلكم بموقف حلو صغنونى كدة
من كام يوم كدة كنت راحة احجز كورس انجلش
وقاعدة مستنة فى احدد المستوى وكدة
وبعدين حد جة قال حاجة وانا مكنتش مركزة
فابسئل ولد جانبى بقوله هى قالت اية
قالى مش كورس انجلش بقوله ايون قالى طيب يلا اتفضلى تعالى معانا
روحت قومت وراحة على القاعة معاهم ولاقتهم كتير بقول كل دول هيحددوا مستوى زى واية
المهم دخلت ولسة راحة اقعد راحت البنت اللى فى الاستعلامات ندهت عليا برا بتقولى انتى اية اللى وداكى هنا
بقولها مش هنحدد المستوى قالتلى انتى داخلة على المحاضرات والكورس من غير ماتحددى المستوى الاول
واتاريها كانت محاضرة كورس شغال وانا داخلة زى الباشا وراحة اقعد ههههههههههههههههههههههههههههه
بس على قد ما فطست من الضحك على قد ما انكسفت قووووووووووى هههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
دا انتى تحفة
بتفكرينى مرة كان عندى محاضرة فيروسات
وقعدت وحجزت قدام وكذا واحد يدخل ويقولى حد قاعد هنا
اقوله اه البنش كله محجوز
بس لعيال كلهم اول مرة اشوفهم
ومستغربة
ودخل الدكتور وبدأ يشرح فبسال واحد ورايا هى دى مش محاضرة فيروسات قالى لا دى محاضرة كيميا
روحت قومت وطالعة من المدرج
الدكتور بيقولى رايحة فين
قولتله لا اصل انا مش معاك
راح المدرج كله فضل يضحك على
كان برضه كسفة
ههههههههههههههههههههههه
بصرررررررررررررررررررة
موقف لسا حاصل هنا حالاااا
ميمو السنه دي اول سنه تاخد فيها فرنسي فشوفنالها استاذ يساعدها فيه
هو بيجي كل يوم سبت واحد هلا كان هنا فلما خلصو ندهتلي المهم
قام الراجل عشان يمشي فابتدت ميريام تتكلم عن اللعبه اللي بتلعبها وان في واحد كان بيتريق عليها بالفرنسي
عشان فاكر انها مش فاهما فاستاذها بيقولها لو حصلت تاني ابقي قوليلو ..... انا مش حافظه الكلمه بصراحه
المهم الراجل هو بيكلمها ولبس الجاكيت واخد المابي بتاعتو وخارج من البيت لقيت ميمو بتبص وبتضحكككككككك
فبصينا عليها تنينا فبقولها ايه يا بنتي في ايه لقتها بتشاور على رجل الاستاذ
الراجل اتشغل مع ميريام في الكلام وكان هيخرج من غير جزمه هههههههههههههههه
بس بجد موقف تحفففففففه