الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
ممكن محدش يقرا الموضوع ده؟
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="candy shop, post: 946570, member: 8971"] [center][size=5][b]ممكن محدش يقرا الموضوع ده؟[/b] [/size][/center] [size=5][center][/center] [/size][b][center][size=5][font=franklin gothic medium][color=red]على الرغم من انى قلت لك لا تقرأ هذا الموضوع الا انك فعلا[/color][/font] [font=franklin gothic medium][color=olive]بدأت فى قراءتة يمكن عشان حب الاستطلاع او انك عايز تعرف ايه الحاجة اللى مكنتش [/color][/font][font=franklin gothic medium][color=olive]عايزاك تقراها[/color][/font][font=franklin gothic medium][color=olive]وبعد ما وصلت [/color][/font][font=franklin gothic medium][color=olive]لنص الموضوع تقريبا لسة برده بتقرا[/color][/font] [font=franklin gothic medium][color=olive]حتى لما ملقت[/color][/font][font=franklin gothic medium][color=olive]ش فيه اى حاجة تفيدك ......[/color][/font] [font=franklin gothic medium][color=olive][font=franklin gothic medium]طب ليه كملت [/font][/color][/font][font=franklin gothic medium][color=olive][font=franklin gothic medium]قراية وانت مش لاقي [/font][/color][/font][font=franklin gothic medium][color=olive][font=franklin gothic medium]فيه حاجة مفيدة من الاول وانا قلت لك ماتقراهوش من الاول ومسمعتش لنصيحتى ):[/font][/color][/font][/size][/center] [font=franklin gothic medium] [center][size=5][font=franklin gothic medium][color=olive][font=franklin gothic medium][color=olive]وبعد ما وصلنا للنهاية قريته بعد ما اتاكدت انه مفيهوش اى حاجة ......[/color][/font][/color][/font] [/size][size=5][font=franklin gothic medium][color=blue][font=franklin gothic medium]يا بنات وولاد الملك احنا بنعمل خطايا عارفين انها حتزعل قلب ربنا وعارفين من قبل ما نعملها انها حتضرنا ومش حتفيدنا ومع ذلك بنعملها مش غريبة دى؟!![/font] [font=franklin gothic medium]يعنى انت دخلت الموضوع رغم انى قلت متدخلش وصممت تخلص قراية الموضوع كله صح؟[/font] [font=franklin gothic medium]انت لما بتيجى تعمل خطية بتكون عارف انك لو دخلت فيها مش هتفيدك فى اى حاجة ومع ذلك بتعيش فيها وبترضى تدخلها بكل ارادتك وانت مبسوط اوى[/font] [font=franklin gothic medium]وحتى لو عرفت فى نص الخطية ان اللى هتكمله ده مالوش لازمة واحسنلك تتراجع وترجع لربنا بتصمم تكمل عشان تشوف اخرتها ايه؟[/font] [font=franklin gothic medium]دايما بنحط ثقتنا فى الخطية وندخل فيها بقلب جامد اوى رغم اننا عارفين انها حتزعل ربنا مننا جدا جدا[/font] [font=franklin gothic medium]طب ليه من الاول بنغامر وبندخل فيها رغم اننا عارفين انها مش هتفيدنا بل بالعكس هتضرنا جدا ولو دخلتها ليه بتغامر وبتكمل لنهاية الخطية؟[/font] [font=franklin gothic medium]لازم نحاول بقدر الامكان اننا نبعد ونتجنب الخطية مش نقرب منها حتى لو بهدف حب الاستطلاع او التجربة لان النهاية الواحدة فى الاخر.[/font][/color][/font] منقول [/size][/center] [/font][/b] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
ممكن محدش يقرا الموضوع ده؟
أعلى