الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
ممكن محدش يقرا الموضوع ده؟
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="M a r i a m, post: 1159565, member: 43227"] [b]ممكن ماحدش يقرا الموضوع دة؟؟؟؟؟؟؟؟[/b] [center][size=6][color=purple][size=7][font=comic sans ms]على الرغم من انى قلت لك لا تقرأ هذا الموضوع الا انك فعلا[/font] [/size][/color][font=comic sans ms][size=7][color=purple]بدأت فى قراءتة يمكن عشان حب الاستطلاع او انك عايز تعرف ايه الحاجة اللى مكنتش عايزاك تقراهاوبعد ما وصلت [/color][/size][color=olive][size=7][color=purple]لنص الموضوع تقريبا لسة برده[/color][/size] [/color][color=magenta]بتقرا[/color][/font][/size] [font=comic sans ms][color=magenta][size=6]حتى لما ملقت[/size][size=6]ش فيه اى حاجة تفيدك ......[/size][/color][/font] [font=comic sans ms][color=magenta][size=6][size=6]طب ليه كملت [/size][/size][size=6][size=6]قراية وانت مش لاقي [/size][/size][size=6][size=6]فيه حاجة مفيدة من الاول وانا قلت لك ماتقراهوش من الاول ومسمعتش لنصيحتى ):[/size][/size][/color][/font] [size=6][font=comic sans ms][size=6][size=6][color=darkslategray]وبعد ما وصلنا للنهاية قريته بعد ما اتاكدت انه مفيهوش اى حاجة ......[/color][/size][/size][/font][/size] [size=6] [font=comic sans ms][size=7][color=purple]يا بنات وولاد الملك احنا بنعمل خطايا عارفين انها حتزعل قلب ربنا وعارفين من قبل ما نعملها انها حتضرنا ومش حتفيدنا ومع ذلك بنعملها مش غريبة دى؟!![/color][/size][/font] [color=purple][size=7][font=comic sans ms]يعنى انت دخلت الموضوع رغم انى قلت متدخلش وصممت تخلص قراية الموضوع كله صح؟[/font] [font=comic sans ms]انت لما بتيجى تعمل خطية بتكون عارف انك لو دخلت فيها مش هتفيدك فى اى حاجة ومع ذلك بتعيش فيها وبترضى تدخلها بكل ارادتك وانت مبسوط اوى[/font] [font=comic sans ms]وحتى لو عرفت فى نص الخطية ان اللى هتكمله ده مالوش لازمة واحسنلك تتراجع وترجع لربنا بتصمم تكمل عشان تشوف اخرتها ايه؟[/font] [font=comic sans ms]دايما بنحط ثقتنا فى الخطية ونخش فيها بقلب جامد اوى رغم اننا عارفين انها حتزعل ربنا مننا جدا جدا[/font] [font=comic sans ms]طب ليه من الاول بنغامر وبنخش فيها رغم اننا عارفين انها مش هتفيدنا بل بالعكس هتضرنا جدا ولو دخلتها ليه بتغامر وبتكمل لنهاية الخطية؟[/font] [font=comic sans ms]لازم نحاول بقدر الامكان اننا نبعد ونتجنب الخطية مش نقرب منها حتى لو بهدف حب الاستطلاع او التجربة لان النهاية الواحدة فى الاخر.[/font][/size][/color] [font=comic sans ms][size=7]م ن ق ول[/size][/font][/size][/center][size=6] [/size] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
ممكن محدش يقرا الموضوع ده؟
أعلى