الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
ممكن اتكلم معاكم دقيقه عن ربنا؟؟
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="MIKEL MIK, post: 976311, member: 49672"] [center][b][font="arial"][size="5"][color="magenta"][color="red"]ممكن اتكلم معاكم دقيقه عن ربنا؟؟ [/color] حد حاسس فيكم ان حياته من غير معنى انه بعيد اوى عن ربنا انه بقالو كتير مقعدتش معاه او هو اصلا طول حياته لسه مقعدتش مع ربنا مش اقصد الصوم والصلاه وبس لااااااااااااا قعد معاه اتكلم بقلبه بكى وطلب منه محبته بجد سؤال هل فيكم حد لبخته الحياه والدنيا وقيدته بمشاكلها جميله المنتديات المسيحيه بس بندخل نعمل ايه؟؟؟؟ تسليه منفعه روحيه ولا بنكلم ربنا ولا ايه؟جميل الشات والتعارف على بعض لكن ياترى ربنا فين هل بنتعرف عليه؟؟؟؟؟؟ ولا هو اقل اهتمامتناااااا حد فينا فكر وسال نفسه ربنا رقم كام فى حياته واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لو واحد طب ليه بنحط النت ساعات قبل ما نصلى والكليه واصحابنا واهلنا عارفين انا لما بفكر كده بلاقى ربنا رقم كااااااااااااااام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اكيد انتو عرفتو الاخير مهو لما ربنا تبقى مساحته عشر دقايق بالكتير يبقى لازم يكون الاخير انا مش بنصحكو لااا انا محتاجه انصح نفسى قبلكو بس بجد حبيت اشرككم فى تاملاتى دى بجد ليه ليه ربنا مستحملناااااا كل ده ليه بالرغم من هو الاخير فى حياتنا احنا كل واحد مننا هو الاول عنده بيهتم بيه بمشاكله بحياته ياااااااااااه احنا لو فكرنااااا هنموت نفسنا من التفكير ومش هنوصل لمحبة ربنا بس وبعدين تفتكروا هنفضل واقفين بعيد متحسرين على حياتنا نادمين من غير ما نتغير لازم نعمل حاجه لاااازم نقوم الوقتى نرفع قلوبنا ليه نقعد معاه القاعده اللى نفس كل واحد فينا يقعدها معاه يلا كلنا نوعده اننا نحاول السنه دى اننا نخليه رقم وااحد فى حياتنا انا عارفه انى طولت عليكم بس عايزه كل واحد يدخل هنا يوعد وعد قدام نفسه وقدام ربنا انه يصلى حالا حااالا لربنا يسيب كل حاجه ويصلى ويكتبلى انه فعلا هيبدا صفحه جديده مع ربنا علاقة اصحاب وعلاقة حب انا مبسوطه انكوا قضيتو دقيقه بسببى نتكلم عن ربنا لان ما احلى الكلام عن ربنا وامتع الوقت اللى بنقضيه فى الكلام عن حبيبنا [/color][/size][/font][/b][/center] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
ممكن اتكلم معاكم دقيقه عن ربنا؟؟
أعلى