الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
>>معاكسة البنات واجب وطنى <<
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="G.a.L.a.x.y, post: 1857216, member: 18060"] [b]معاكسة البنات واجب وطنى !!!![/b] [CENTER] [SIZE=5]معاكسة البنات واجب وطنى وحق رسمى لأى بنت لابسة جينز و ضيق .. شعار بدأ يرفعه كثير من الشباب عشان يبرارو سبب معاكستهم للبنات ... [/SIZE] [SIZE=5]كنت ماشي فى مول من مولتنا الحلوة وسمعت الحوار الاتى [/SIZE] [SIZE=5]بسسسسست ... يا قطة !!! [/SIZE] [SIZE=5]- أووووووف بقى ...[/SIZE] [SIZE=5]************************[/SIZE] [SIZE=5]- ( الوش الحقيقى للبنت بيظهر ) بقلك **** .. لم نفسك بدل ما أبهدل بكرامة اللى ..... الارض**********[/SIZE] [SIZE=5]- الله الله الله الله ... ليه بس الوش الخشب ده ... براحة علينا يا مفترس ...[/SIZE] [SIZE=5]لقد اصبح هذا المشهد مألوفاً للغاية فى شارعنا المصرى المحترم ... لابد من فتاه من التى تصيب *** وشاب جرىء فاكر انه كده هيفوز بقلب البنت الحلوة .. ثم كنوع من لقاء الجبابرة [/SIZE] [SIZE=5]– الشاب الروش طحن والبت الاستيل موت – يبدأ الشاب فى القاء الكلمات خفيفة الظل .. الفتى لم يفعل شىء كما ترون أكثر من تحقيق رغبة البنت اللى بيعاكسها وانه حسسها بأنوثتها ... [/SIZE] [SIZE=5]دعونا نتسأل لماذا يعاكس الفتى هذه الفتاه دون غيرها ؟[/SIZE] [SIZE=5]اكيد للشاب اسباب منها :-[/SIZE] [SIZE=5]حرام انه يضيع كل مجهود هذه الفتاه هباء ... نعم فهذه الفتاه - يا عينى – راحت عند الكوافير واقعدت بالساعات عشان تعمل تسريحة جديدة و كمان – يا حرام – اشترت الجينز الغالى من دكانه عم خليل اللى على الناصية ... ******.. واوعى تنسوا المكياج واللى اكيد طبعاً غالى قوى من ماركة Bourjoi او Lancom او Maxfactor ومين عارف ممكن من Oriflam اللى فى مصر الجديدة يعنى م الاخر *** ... المهم يبقى حرام البنت تكلف نفسها وتكلف اهلها الكرام الافاضل الذين يسمحون بالخروج لها بهذا الشكل المهذب وكل هذا لأجل لا شىء . ...[/SIZE] [SIZE=5]وكما ترون فأن الشاب المصرى يعمل فى صمت من اجل نفسية الفتيات المصريات .. وقد يتحامل أحدهم على نفسه ويعاكس فتاه لم تبذل مجهوداًَ كفاية حتى يرفع من معنويتها – شايفين القلب الحنين - انه يكافح كالجندى فى ميدان الحرب ..[/SIZE] [SIZE=5]حاجة تكسف لما الشباب و البنات تفكرها يوصل لكده بس برضه هنقول ايه .. عندهم حق بسبب غياب الوعى الدينى و التثقف العلمى والادبى ومعتش فى حاجة وراهم غير الجرى بس وراء الفضائيات و السهر داخل المولات ...[/SIZE] [SIZE=5]ده الى بيعمله معظم الشباب والبنات صح ؟ [/SIZE] [SIZE=5]محدش يفكر الكلام ده عليه بس خدوا الكلام بوجه النصيحه وانها مشكله عامه فعلا!!!!!!!! منقول [/SIZE] [/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
>>معاكسة البنات واجب وطنى <<
أعلى