الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
عالم الكمبيوتر و تطوير و تصميم المواقع
مش عارف تسطب انتى فايرس خش هنا
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="oesi no, post: 1037448, member: 1060"] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4]لو جهازك معليهوش انتى فايرس ومش عارف تسطب اى انتى فايرس على جهازك [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]يبقا قدامك حل من اتنين [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]يا اما جهازك متفيرس ب الفايرس الصينى xorer[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]يا اما جهازك متفيرس ب sality[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]الاتنين العن من بعض [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]وبيمنعو التاسك مانجر من الظهور[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]وبيمنعو تسطيب اى انتى فايرس [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]والفايرس الصينى دة بيفتح مواقع صينى لوحده [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]ايه الحل فى المشكله دى[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]اقولك يا سيدى قدامك حل من الاتنين [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]يا تاخد الهارد بتاعك وتروح لواحد يكون عنده انتى فايرس ومعموله ابديت لاخر لحظه [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]ويستحسن يكون كاسبر سكاى او نود 32 [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]او قدامك حل اسهل طالما النت شغال عندك [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]ودى الطريقة اللى انا شغال بيها [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]خش على الموقع دة [/SIZE][/FONT] [URL="http://www.eset.com/onlinescan/"][FONT=Arial][SIZE=4]http://www.eset.com/onlinescan/[/SIZE][/FONT][/URL] [FONT=Arial][SIZE=4]واعمل تنظيف لجهازك [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]من الفيروسات [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]لو عندك الفايرس الصينى الموقع هيعمل حذف للملفات [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]اما لو عندك الفايرس التانى الموقع هيمسح الفايرس ويسيب الملفات [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]اهم حاجة بعد ما يخلص متفتحش اى بارتشن فى ماى كمبيوتر [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]خش نزل اى انتى فايرس كويس [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]او لو عندك على سى دى واعمله ابديت واعمل تنظيف تانى لجهازك [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]الفيروسين دول غلسين وبيرجعو تانى لو فتحت ماى كمبيوتر قبل عمل السكان التانى [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]ارجو انى اكون فيدتكم بحاجة [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4]سلام ونعمة[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT] [/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
عالم الكمبيوتر و تطوير و تصميم المواقع
مش عارف تسطب انتى فايرس خش هنا
أعلى