الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
محتاج لرايكم بجد
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="marmora jesus, post: 2329654, member: 38976"] [center][font=arial][size=4][color=magenta]عارف يا جون[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]بجد وعن تجربة [/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]محدش هيعرف يخرجك من اللي انت فيه ده غير انت وبس[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]محدش هيهتم بيك زي ما انت هتهتم بنفسك[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]وكمان عارف ايه بالظبط اللي بيوجعك[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]عارف ايه اللي ييسطك وايه اللي يزعلك[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]محدش اصلا هيهتم انه يعرف الحاجات دي فيك ولا حتي يهمه انك تخرج من حالتك دي[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]اقولك علي حاجة بجد[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]للاسف لو لقيت حد مهتم بيك ونفسه يسعدك ممكن تلاقيه علي النت[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]وبينك وبينه مسافات كتير[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]يعني انا مثلا عندي بنات اصحابي بحبهم جدا وفعلا اصحابي بجد عرفتهم من النت وللاسف مش معايا هنا في اسكندرية[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]جون حاول تقعد مع نفسك وتشوف ايه اللي تعبك ووصلك للحالة دي ودور علي حل ليها[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]انا لما وصلت للحالة دي من كام سنة وصدقني مش لقيت حد جنبي وكنت لوحدي زيك كده بالظبط[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]لما تعبت اوي قررت اني اخرج نفسي بنفسي وفعلا عرفت اخرج من اللي كنت فيه[/color][/size][/font] [font=arial][size=4][color=magenta]لاني دورت جوايا وعرفت ايه اللي ممكن يسعدني وينسيني ويشغلني[/color][/size][/font][/center] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
محتاج لرايكم بجد
أعلى