الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
متصل ولا منفصل؟؟!!
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="just member, post: 851460, member: 31300"] [center][font=arial][color=#003366][font=arial black][size=5][color=#ff0000]متصل ولا منفصل ؟؟؟؟ !!!! [/color][/size][/font][font=arial black][size=5][color=#0000ff]نشكر ربنا المنتدى بتاعنا كل يوم بيزداد عدد أعضائه وكل يوم بنشوف مساهمات جديدة وفى ناس شغالة حلو اوى ربنا يكمل ونصل إلى المزيد من النمو والتميز وارجع بقى لعنوان الموضوع ، [/color][color=red]وأسئل كل واحد فيكم [/color] [color=red]هل أنت عضو متصل ؟[/color][color=#0000ff] ، ولا[/color][color=red] منفصل[/color] [/size][/font][font=arial black][size=5][color=#0000ff]اذا كنت منفصل فأنت بذلك لست عضواً لأن كلمة عضو معناها جزء من كيان وله فعالية بمعنى مثلاً جسم الانسان ، العضو فيه له أهمية ومتصل بباقى الأعضاء ولا يجوز له أن يعمل منفصلاً أو مستقلاً عن باقى الجسم هل أنت عضو متصل ؟ ، ولا منفصل [/color][color=red]متصل بباقى الآعضاء أم منفصل عنهم ؟؟[/color] [/size][/font][font=arial black][size=5][color=#0000ff]نحن نريد أن نحقق الهدف من المنتدى والهدف ان نكون أسرة واحدة [جسد واحد] لنا روح الفريق وروح الجماعة نريد مزيد من التفاعل والتواصل بين الأعضاء الإنسان فينا مخلوق إجتماعى لا يجب أن يعيش منفصلاً عن الآخرين [/color][color=red]دعوة[/color] [/size][/font][font=arial black][size=5][color=#0000ff]لجميييييييييييييع أعضاء المنتدى الأحباء الرجاء الخروج من عزلتكم وانفتحوا على باقى الأعضاء وعلى باقى الأقسام ماينفعش يا جماعة كل واحد فينا يدخل المنتدى يشوف مواضيعه بس ويتابع ردود الناس عليها كده يبقى احنا فى حلقة مغلقة كل واحد موجود فى دائرة مقفولة مش بيخرج منها اخرج _ اخرجى للآخرين وحاول توصل ليهم عشان هما كمان يوصلوا ليك ادخل شاهد الموضوعات التانية اللى انت بتمر عليها بسرعة ومش بتشوفها هاتقوللى المنتدى كبير والمواضيع كتير وانا مش عندى وقت لكل ده أقولك على الأقل ادخل كل يوم 3 أقسام بس وحط مساهمة واحدة لكل قسم سواء موضوع جديد أو رد على موضوع عجبك يعنى مطلوب منك بس على الأقل 3 مساهمات يومياً مش هتاخد منك 10 دقايق عايزين نحس اننا كلنا أسرة واحدة ومفيش بنا إنفصال ، لا عايزين يكون بنا اتصال [/color][color=magenta]تكون عضو متصل [ بالاخرين ] مش منفصل [عنهم ][/color] [/size][/font][font=arial black][size=5][color=#0000ff]وعشان نحس اننا اسرة واحدة لازم الاول نعرف بعض ونشوف مواضيع بعض ونتناقش مع بعض ونقول رأينا لبعض لما الاقى عضو جديد حاطط موضوع جديد من المهم جدا ارد عليه واشجعه عشان يواصل ويكون عضو متصل مش منفصل يا جماعة من سمات الايجابية هى المبادرة أنا ابادر وادخل واشوف واشارك واشجع وصدقونى لو كل انسان بدأ انه يبادر ويبدأ هايحصل تواصل غير عادى لأنك مش معقول هاتبادر ومحدش هايرد عليك أكيد هايكون فى رد فعل وبذلك تصبح [/color][color=magenta]عضو متصل ومش منفصل[/color] [color=magenta]شباااااااااااااب المنتدى[/color] [/size][/font][font=arial black][size=5][color=#0000ff]أرجو منكم المزيد من التفاعل والتواصل ويكون كل عضو فينا عضو متصل مش منفصل تدريب عملى حاول على الأقل ان يكون ليك 3 مساهمات فقط يومياً سواء موضوع جديد أو رد على موضوع وبلاش تركز بس فى ردك على ناس معينين ، شوف الناس التانية وتواصل معاهم [/color][color=red]بعد ده كله تحب ايه ؟[/color][/size][/font][color=red] [font=arial black][size=5]تحب تكون متصل ولا منفصل ؟؟[/size][/font][/color] [font=arial black][size=5][color=#0000ff]كل واحد فيكم يقول اجابته لو سمحتم ، يقول : أحب أن اكون ....................... مستنى اشوف ردودكم وايجابيتكم وأثق ان هايكون فى استجابة جيدة[/color][/size][/font][/color][/font] [size=5] [/size][/center] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
متصل ولا منفصل؟؟!!
أعلى