فى عجز فى الخيم عند الاتحاديه والناس مش لاقيه خيم ولا بطاطين
اللى يقدر يساعد ويبعت ليهم بطاطين وخيم يبعت بسرعه
واللى ميقدرش يقدر يتصل باى حد يساعد وهكذا
كلنا هنحاول نساعد
لازم حد يبعت للناس حاجات يا جماعه احنا معندناش ممولين كلنا بندفع من جيوبنا عشان مصر
ياريت الكل يساعد
انشرو الكلام ده