الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
التهاني والمناسبات
مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="M a r i a m, post: 838543, member: 43227"] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][IMG]http://www.ankawa.com/upload/329/138.gif[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][I]لولولولولولولولولولولولولى[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][I]ألف مليون مبروووووووووووووك يامينا[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][I]طبعا مش مهم جت ازاى [/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][I]المهم انك نجحت واتخرجت ودى من عجائب الدنيا الاثني عشر:t30:[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][I]ونشوفك كدة مع قافلة العاطلين:t30:[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][I][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][IMG]http://m002.maktoob.com/alfrasha/ups/u/1423/1374/9748.jpg[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/I][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][IMG]http://alfrasha.com/up/9698711421724483617.gif[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][IMG]http://www.alshamsi.net/cards/than_cards/card33.jpg[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]معلش يامينا كويس انك نجحت اصلا وخلصت ولاتزعل نفسك [/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]تلايقك بتقول ايه البت اللى داخلة ايد ورا وايد قدام دى؟[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]وانا مش هديلك الفرصة طبعا وادخل بالهدايا[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]خلينا فى المضمون[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][IMG]http://www.alshamsi.net/cards/than_cards/card39.jpg[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]بس طبعا هاخد لفة اموت 20واحد واصيب 30 واقضي على المشكلة السكانية[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]وهديهالك على طول[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]:hlp:[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]وابقي احصلك بعيش وحلاوة[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]ودى حاجة رقيقة كدة على زوقى[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]لوحدك محدش هياخدها لفة ولا حاجة[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][IMG]http://www4.0zz0.com/2007/07/13/13/94002290.jpg[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]ودول حاجة بسيطة كدة[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][IMG]http://www.s77.com/up/up8/cd6c9a9504.jpg[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]يلا على الحفلة بقي[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][IMG]http://www.w6w.net/album/35/w6w200504201145133d36cad38.gif[/IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]ودى تورتى لمينا بـــــــــــــــــــــــس[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]يعنى من الاخر[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]هجووووووووووووووووووووووم[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]ههههههههههههههههههههه[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][I][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][B]وده أغلى بيبسي يلا مش حرماك من حاجة[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/I][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][B][IMG]http://www.tendancehightech.com/blog/images/event/The-100000$-Pepsi-Can.jpg[/IMG][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]ودى بقي للناس الكتيرة اللى جاية تحضر البارتي معلش انا مش بحب غير الكولا والبيبسي يعنى هو ده الموجود مش انانية خالص اوعوا تفهمونى صح[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red][B][IMG]http://img260.imageshack.us/img260/8251/get102007upload2worldcofc7.jpg[/IMG][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][B][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=#ff0000]يلا بقي نروح اتأخرنا اوى[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B] [B][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=#ff0000]هشوا من هنا :p30::p30:[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
التهاني والمناسبات
مبرووووووووك يا كووووووووبتك :)
أعلى