الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
ركن الالعاب و المسابقات
لمن يجرؤ....يدخل وليجيب(بامانة)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="ميرنا, post: 10671, member: 1738"] [SIZE="4"]السؤال الاول.. لماذا تدخل المنتدى؟؟ [COLOR="Red"]اولا استفاد من كل كلمه بتتقال على ربنا ثانيا اعرف ناس ويكون ليا اصحاب جداد[/COLOR]السؤال التاني.. إيه غرضك من المشاركات اللي مالها داعي؟؟ يعني زي ..شكرا على مرورك ..أو..يسلموا على الموضوع يعني من الكلام المشابه.. [COLOR="red"]لو زى دى دى بتشجع ان الواحد يكتب اكترانتى لو كتبتى موضوع ومحدش قراه ولا رد هتحس انك محدش بيشجعك لكن كلمه زى دى تفرق كتير[/COLOR] طبعاًً اللي أقصده الردود دي في المواضيع اللي هيا تكون محور نقاش مو دلع .. السؤال الثالث والاهم..ايه هدفك من انو يزيد عدد مشاركاتك ؟؟ [COLOR="red"]لان احب المنتدى يكبر [/COLOR]السؤال الرابع.. .:.الفقرة الاولى.:. 1)اذكر 3أعضاء ماحبيتهم أو حتى مااستظرفتهم..موم معقولة طيبة القلب وكلهم حبيتهم <<طبعا اقصد الحب للشخصية من خلال الطرح وكدا والمشاركات..مااقصد الاشخاص نفسهم.. [COLOR="red"]انتا مين عبد الله 2 واسير الشوق[/COLOR]2)3أعضاءحبيتهم وأتمنيت توصل لمستواهم..اعيد واقول من خلال الطرح والمواضيع.. [COLOR="red"]فريد لانه هادى [/COLOR]دى وتفكيره كبير [COLOR="Red"]روك لشغله ومحبته[/COLOR] [COLOR="red"]جيجى لانه طيبه جدا[/COLOR]3)3أعضاء تتمنى انهم يحسنو من نفسهم ..ويشوفو أغلاطهم ويعدلوها..موشرط التحديد تقريبا مفيش حد 4)3مشرفين تتمنى تغيرهم لو بيدك أوحتى تتمنى انهم يكونو على قائمة الاشراف.. [COLOR="red"]كلهم بسم الصليب عليهم شغلين شكل حلو انا اللى ممكن اتغير[/COLOR].:. الفقرة الثانية.:. شوفو أبغى كل واحد يسوي Top20 للأعضاء الافضل من 20 وانتا نازل الين..1 انا قلت بأمانة اتمنى تكونو قدها ولا يهمك صاحبك او حتى اخوك دا منتدى مو لعب بزورة.. [COLOR="red"]1 فريد 2 روك 3 مينا 4 جيجى 5 ايزاك 6 انطون 7 مايا 8 مايكل 9 ساره 10 نسرين 11 كيرو بس دول[/COLOR] .:.الفقرة الثالثة.:. ولحد يقول مااعرف..اللي مايعرف في طرف الصفحة من فوووق في علامة x يضغطها ويخرج.. سامعين.. لا يجاوب مرا بالعربي كدا.. يلا.. [COLOR="red"]مش فهماها[/COLOR] +داعية المنتدى.. [COLOR="red"]مش بعرفها[/COLOR] +القلم الحر.. فريد +صاحب الرؤيا الواضحة.. [COLOR="red"]ايزاك[/COLOR] +الجريء.. [COLOR="red"]مينا[/COLOR] +الرياضي الاول في المنتدى.. [COLOR="red"]كيرو[/COLOR] +مبدع المنتدى.. [COLOR="red"]روك[/COLOR] +المتجدد.. [COLOR="red"]جيجى[/COLOR] +الداعم.. [COLOR="red"]نسرين[/COLOR] +المثقف.. [COLOR="red"]كلهم [/COLOR] +الهادئ.. [COLOR="red"]مايا[/COLOR] +القوي.. [COLOR="red"]روك[/COLOR] +العاطفي.. [COLOR="red"]مايكل[/COLOR] +المفقود.. [COLOR="red"]مكا كولا[/COLOR] +صديق لك <طبعااسم من المنتدى سار صاحبك..مو هوا اساسا صاحبك.. [COLOR="red"] روك[/COLOR] + مهما سوا مايعجبك..كدا من ربي ماحبيتو.. [COLOR="red"]مفيش حد[/COLOR] + تشتاق لطلتو.. [COLOR="red"] فريد[/COLOR] + تتمنى تقولو أسف.. [COLOR="red"]كل اللى هزرت معاه جامد[/COLOR] +المايسترو.. [COLOR="red"]الل تعبان دايما فى المنتدى [/COLOR] +مهما يغيب برضو موجود.. [COLOR="red"]روك[/COLOR] +عطر المنتدى.. [COLOR="red"]جيجى[/COLOR] +ورد المنتدى.. [COLOR="red"]ساره[/COLOR] +بركان المنتدى.. [COLOR="red"]مينا[/COLOR] أخيراً.. شباب وبنات..كل واحد كيف يتصفح المنتدى أول مايدخل..؟؟ [COLOR="red"]مش حاجه محدده[/COLOR] وايش اول قسم لازم يمر عليه ؟ وايش أخر قسم؟؟ [COLOR="red"]نفس النظام[/COLOR] وإيش المواضيع اللي تعجبكم؟ [COLOR="Red"]اللى ليها قيمه وكلامها مقنع[/COLOR] وايش المواضيع اللي تشدك؟ وكيف تنشّدو للموضوع؟ [COLOR="red"]اللى بيشدنى مشكله او اى خبر عن الاقباط[/COLOR] يلا دا كوووووووووووووووووووول اللي جى في بالي.. وزي مااتفقنا الصدق..الصراحة ..قوة القلب..تنسى انو انتا تعرف احد برا المنتدى.. اوكي رح اجاوب بعدين...الاجوبة مو جاهزة هالوقت __________________[/SIZE] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
ركن الالعاب و المسابقات
لمن يجرؤ....يدخل وليجيب(بامانة)
أعلى