الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
ركن الالعاب و المسابقات
لمن يجرؤ....يدخل وليجيب(بامانة)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="KERO KINGOOO, post: 10472, member: 344"] انا هرد على كل اسئلتك انسانية !!!! [B]السؤال الاول..[/B] لماذا تدخل المنتدى؟؟ انا بدخل المنتدى عشان اكتسب خبرة من اللى اكبر منى وعرفين اكتر منى [B]السؤال التاني..[/B] إيه غرضك من المشاركات اللي مالها داعي؟؟ يعني زي ..شكرا على مرورك ..أو..يسلموا على الموضوع يعني من الكلام المشابه.. طبعاًً اللي أقصده الردود دي في المواضيع اللي هيا تكون محور نقاش مو دلع .. اقولك دى عشان يعرف صاحب الموضوع انا قريت موضوعة او عشان اشكروة انة رد على موضوعى [B]السؤال الثالث[/B] والاهم..ايه هدفك من انو يزيد عدد مشاركاتك ؟؟ عشان احس انى عملت شىء فى المنتدى اليوم [B]السؤال الرابع..[/B] [COLOR="black"][COLOR="DarkRed"].:.الفقرة الاولى.:.[/COLOR][/COLOR] 1)اذكر 3أعضاء ماحبيتهم أو حتى مااستظرفتهم..موم معقولة طيبة القلب وكلهم حبيتهم <<طبعا اقصد الحب للشخصية من خلال الطرح وكدا والمشاركات..مااقصد الاشخاص نفسهم.. الاول خلووووووووودى و الثانى الداعية المطرودة ثالثا بلالالالالالالالالالالالاش 2)3أعضاءحبيتهم وأتمنيت توصل لمستواهم..اعيد واقول من خلال الطرح والمواضيع.. ماى روك الاول ومينا هوت وامايكل مجدى 3)3أعضاء تتمنى انهم يحسنو من نفسهم ..ويشوفو أغلاطهم ويعدلوها..موشرط التحديد انطون ساعات وجورج نفسى يشارك اكتر ومفيش تانى 4)3مشرفين تتمنى تغيرهم لو بيدك أوحتى تتمنى انهم يكونو على قائمة الاشراف.. محدش كلهم زى الفل ولا واحد فية عيب [COLOR="darkred"].:. الفقرة الثانية.:.[/COLOR] شوفو أبغى كل واحد يسوي Top20 للأعضاء الافضل من 20 وانتا نازل الين..1 انا قلت بأمانة اتمنى تكونو قدها ولا يهمك صاحبك او حتى اخوك دا منتدى مو لعب بزورة.. مش فاهم حاجة من دية [COLOR="darkred"].:.الفقرة الثالثة.:.[/COLOR] ولحد يقول مااعرف..اللي مايعرف في طرف الصفحة من فوووق في علامة x يضغطها ويخرج.. سامعين.. لا يجاوب مرا بالعربي كدا.. يلا.. +داعية المنتدى.. مش عارف يعنى اية داعية +القلم الحر.. مينا هوت +صاحب الرؤيا الواضحة.. ايزاك +الجريء.. مينا هوت +الرياضي الاول في المنتدى.. انا +مبدع المنتدى.. صخرتى +المتجدد.. ميرنا +الداعم.. معرفش +المثقف.. كلهم مصقفين +الهادئ.. اعتقد ايزاك ومينا ومايكل وماى روك +القوي.. جورج بوند007 +العاطفي.. انتى متاثرة خالص بالبيئة المحيطة +المفقود.. هوكير +صديق لك <طبعااسم من المنتدى سار صاحبك..مو هوا اساسا صاحبك.. مايكل + مهما سوا مايعجبك..كدا من ربي ماحبيتو.. الداعية + تشتاق لطلتو.. مينا هوت + تتمنى تقولو أسف.. انطون حبى +المايسترو.. معرفش +مهما يغيب برضو موجود.. ماى روك +عطر المنتدى..جومانة +ورد المنتدى.. ميرنا +بركان المنتدى.. انــــــــــــا هية رديت على كلوووووووو :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :t14: :t14: :t14: :t14: :t14: [COLOR="darkred"]أخيراً..[/COLOR] شباب وبنات..كل واحد كيف يتصفح المنتدى أول مايدخل..؟؟ ايوة وايش اول قسم لازم يمر عليه ؟ وايش أخر قسم؟؟ قائمة الاعضاء اشوف فى حد رد على مواضيعى ولا لا وإيش المواضيع اللي تعجبكم؟ كل ما هو مثقف وايش المواضيع اللي تشدك؟ وكيف تنشّدو للموضوع؟ عندما يكون بسط مفهوم يلا دا كوووووووووووووووووووول اللي جى في بالي.. وزي مااتفقنا الصدق..الصراحة ..قوة القلب..تنسى انو انتا تعرف احد برا المنتدى.. اوكي رح اجاوب بعدين...الاجوبة مو جاهزة هالوقت[/QUOTE] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
ركن الالعاب و المسابقات
لمن يجرؤ....يدخل وليجيب(بامانة)
أعلى