الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
(*(*( لقــاء مع محامي مسيحـــي)*)*)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="محامي مسيحي, post: 726047, member: 29402"] [b]رد على: (*(*( لقــاء مع محامي مسيحـــي)*)*)[/b] [SIZE="5"][COLOR="Blue"][CENTER] حرام عليكي كده والله يا فراشه..ده ظلم يا ناااااااااااااااااس:t32: الفراخ المشويه القلقاس والسبيط القهوه الشاي بشربها.. عاده سيئه وبتمنى ابطلها.. بس ظروف الحياه وظروف شغلى بالتحديد بتخليني اشربها لا طبعا..كله بالتفاهم..بس مش في كل الامور طبعا الكلاسيك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه تكون متناسقه وشعرها ناعم ودمها زي العسل وتكون رومانسيه الى اقصى حد وكفايه لحد كده:t32: فكرة الارتباط بمحاميه مستحيله لأننا أولا هنكون زي ديوك البرابر في البيت.. وكمان طبيعة شغلها انها ممكن تنزل 1 او 2 او 3 الفجر وتروح القسم أو أمن الدوله ده كلام مرفوض اطلاقا طبعا انا مش ضد شغل المرأه .. بس لو كان هيأثر على بيتها طبعا هتقعد من الشغل.. لأنها هتخسر كتير أوي لو أصبحت في مكانه مرموقه في شغلها.. وحياتها الزوجيه وطريقتها في تربيه أولادها فاشله كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييير جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا أووووووووووووووووووووووووووووووووووووي خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص سنتياجو مش بتفرق معايا طيور الظلام و حسن سبانخ:smil12: ههههههههههههههههههههههههههه العيال كبرت الى أقصى ما تتخيلي يا فراشه ماي روك: أسطوره التبشير عبر الانترنت.. ربنا يحافظ عليه ويفرح قلبه دايما.. ويبطل يكشر وهو بيتكلم:smil12: كوبتك مان: شاب اجتماعي واخلاقه عاليه.. وكفاية انه بلدياتي يعني..ربنا يحافظ عليه ويكتب له النجاح دايما. استفانوس: شاب محترم جدا ... ربنا يحافظ عليه ميرنا: تركيبه غريبه من الغموض والرومانسيه والطيبه والعصبيه أمير: ده الباشا بتاعنا.. انسان زي العسل ... ربنا يحافظ عليه ويحقق كل اللي يتمناه نيفين ثروت: أميره احساس الكلمه فراشه: فراشة المنتدى كله.. ومواضيعها كلها جميله.. وطيبه جدا.. بس اتمنى انها تبطل عصبيه شويه.. لالالا..حرااااااااااااااااااااااااااااااام..:a82: لو جيتي تاني مش هفتح الباب:t32: هههههههههههههههههههههههههههه[/CENTER][/COLOR][/SIZE] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
(*(*( لقــاء مع محامي مسيحـــي)*)*)
أعلى