الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
لقاء مع رامي غبريال
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="ramyghobrial, post: 153689, member: 377"] [SIZE=4][COLOR=blue]:smil13: مش حاااااااارام ياتينا [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]ماشي [/COLOR][/SIZE] [CENTER] [SIZE=3][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE][SIZE=3][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=blue]ياريت مانتكلمش كلام يوجع ويضايق بس اعتقد لحظة فراق شخص غالي [/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#0000ff]والحمدلله انا من كتر ماشوفت في حياتي من صعاب كلمة ضعف معدتش في قاموسي عارفة الملاكم كل ماينضرب يبقى اقوى من الاول [/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#0000ff]انا معدش يهمني اي حاجة تحصلي لاني هاشوف اية اكتر من اللي حصل[/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#0000ff]فكلمة ضعف معدتش موجودة في حياتي [/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]كدة ترتيبها 1-اجتماعية[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]2-روحية 3-تسليه 4-عقيدية [/COLOR][/SIZE][SIZE=4][COLOR=blue]5-سياسية [/COLOR][/SIZE][/CENTER] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][COLOR=blue]ااقرب اكتر لربنا[/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE][/CENTER] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [CENTER] [SIZE=3][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred]البعيد عن العين بعيد عن القلب[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]مش اوي يعني بس ممكن نقول ممكن [/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred]خد اللى تحبك وما تخدش اللى تحيها [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]لاااااااا كنا زمانا متجوزين :t33: خد اللي تحبها وتحبك اكيد[/COLOR][/SIZE] [/CENTER] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [CENTER] [SIZE=3][COLOR=darkred]لا محبة الا بعد عداوة[/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][SIZE=4][COLOR=blue]ساعات[/COLOR][/SIZE] [/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred]اكفى القدرة على فمها تطلع البنت لامها وهاتوا الجردل واقلبوة يطلع الواد لابوة[/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=blue][SIZE=4]معتقدش اوي في المثل دة انا اقدر اشوفها من غير ماعرف مامتها [/SIZE][/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]نصيحة بقدمها لواحد صاحبي وبقولة اهدى شوية واتحكم في نفس كاكترمن كدة[/COLOR][/SIZE][/CENTER] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [CENTER] [SIZE=3][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]للدنيا اللي عملتني راجل وادتني فرصة اواجه صعاب كتير وخلتني اقوى [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#0000ff]وكمان لاصحابي اللي عملو ليا روح في الدنيا [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#0000ff]ولناس مقربة ليا[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#0000ff]ويارب يخلهملي كلهم [/COLOR][/SIZE][/CENTER] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [CENTER] [SIZE=3][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred]الاجتماعية[/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][SIZE=4][COLOR=blue]طبعا الحمدلله[/COLOR][/SIZE] [/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred]الثقافية[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]مش اوي[/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred]الروحية[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]بحاول اكون احسن[/COLOR][/SIZE][/CENTER] [CENTER] [SIZE=3][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]بشوف لوحه التحكم واخر مواضيع كنت مشترك فيها والردود اللي فيها [/COLOR][/SIZE][/CENTER] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [CENTER] [SIZE=3][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred]البابا شنودة[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]قديس عايش وسطينا [/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred]الرئيس حسنى مبارك[/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][SIZE=4][COLOR=blue]سياسي[/COLOR][/SIZE] [/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred]الرئيس الاكبر روك[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]الحبوب[/COLOR][/SIZE][/CENTER] [CENTER] [SIZE=3][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]هي فينا علشان ليا صحاب هناك وهايفسحوني كويس وانشاء الله اقضي اسبوع العسل هناك :dance: [/COLOR][/SIZE][/CENTER] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=#8b0000][/COLOR][/SIZE] [CENTER] [SIZE=3][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]ساعات بتفتكر حاجات غلط وتظلمنا :t32:[/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][COLOR=darkred] [COLOR=blue]هو لسة فية بكرة :a82:[/COLOR] [/COLOR][/SIZE][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
لقاء مع رامي غبريال
أعلى