الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
لقاء مع رامي غبريال
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="ramyghobrial, post: 151849, member: 377"] [SIZE=4][COLOR=blue]ديانا تااااااااااااالت [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]اومال ان مكنتيش صاحبتي بقة كنتي عملتي فيا اية ؟؟؟؟[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]الاغاني بموت في الاغانية الهادية [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]الترانيم بحب ترانيم فيروز جدا [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]القداسات القداس الغريغوري للقس بولا ملك[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]ضحكة طفل اكون انا اللي ضحكتة ويكون سنة مثلا صغير اوي سنة او ااقل[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]لا مفيش قناة محددة بحب اشوفها على حسب يعني [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]والاذاعه اعتقد مفيش غي رنجوم اف ام لو فكرت افتح الرديو[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]الانسان اللي صعب عليا ونفسي اساعدة اللي ايمانة بربنا وقدرتة بتقل يوم بعد يوم وبحاول اساعدة[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]وانسان عرفت اساعدة لما كان في شدة وعرفت اطلعة منها [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]واعتقد المواقف حاجة شخصية لانها مش بتاعتي بس او مش تخصني بس [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]البنت البسيطة في كل حاجة والحساسة يعني تحسانا امتى تعبان مش تدوس على جرحي وتزودة [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]واللي دايما تسترجلني[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]البنات الايام دي محتاجة اللي يعرف مفتاحها اية وتشوف هي محتاجة اي في حياتها ويكون دة في الراجل ويحس دايما اية اللي بتضايق منه ومش يعمله ويحسسها بالحنان ولو قدر يعمل كدة خلاص اكيد هايعيشو في حب [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]معدش زي زمان الموضوع تقليدي مش راجل وخلاص [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]وماينفعش اعمم راي على معظم البنات لان كل بنت مهما كان فيها عيوب فيها مميزات [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]ان كان فية راجل بيكره عيوبها [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]فية راجل تاني يعشق مميزاتها ويخليه مايبصش لعيوبها وفية راجل عيوبها بالنسباله اوليات في البنت اللي عمرة مايرتبط بيها[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue] علشان كدة بتكون بالنسباله مميزاتها مش اد كدة[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4] [SIZE=4][COLOR=blue]ونعمممممممممممممم :t32:[/COLOR][/SIZE] [/SIZE] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
لقاء مع رامي غبريال
أعلى