الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
لقاء مع رامي غبريال
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="ramyghobrial, post: 151029, member: 377"] [SIZE=4][COLOR=blue]ونعم الصحوبية اية الحلاوة دي [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#0000ff][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#0000ff][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#0000ff][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4] [SIZE=4][COLOR=blue]يابنتي اقدر اقولك يعني اية اللمس يعني اية الشعور [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]تعرفي تشرحي يعني اية شعور ؟؟؟؟[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4] [SIZE=4][COLOR=blue]الحب اسمى شعور في الدنيا كلها مفيش اعلى منة [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]والحب حقيقي والكبير بيحتاج ترتيب اولا من عند ربنا ثانيا من تجاهي وعمر مااكان الحب بيحتاج التسرع [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]لان التسرع ممكن يعميكي عن حاجات كتير جدا وممكن تخسري اللي علمتية في ثانية[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]والحب شعور جميل بس لازم نتاكد منة [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]ومش في ثانية كدة نقول بحبك [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]لا لازم تقول بحبك وتقتنع من كلة انها خلاص ليك وتكون متكد فعلا من شعورك ناحياتها وامكانياتك [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]لان حرام تربطها وفي الاخر تجرحها وتسيبها [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]لو حسيت انك بتحب بس مش متاكد استني شوية وخليه في قلبك[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]قعدت اجري في الشارع [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]كنت في اولى اعدادي سعادتك[/COLOR] [/SIZE] [/SIZE][/SIZE][SIZE=4] [SIZE=4][COLOR=blue]نفسي ابقى عايش مع حبيبتي وزوجتي في حب ماينتهيش بجد ماتنماش اكتر من كدة[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]طبعا بقة زائد العربية والفيلا والازي منة :smil12:[/COLOR][/SIZE] [/SIZE][SIZE=4] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]ابونا بيمن (قديس كنيستنا وصاحبي )[/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]ووالدي [/COLOR][/SIZE] [/SIZE][SIZE=4][COLOR=blue]والحب اللي اقدر اقولة بحبك[/COLOR] [/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4] [SIZE=4][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]واضح من المقولات اللي سالتني عليها اروجه فلسفتي في الحياة [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]بس احب اوضح ان ان البساطة بالنسبالي اكبر فلسفة عايش عليها واحب اللي معايا يعيش عليها [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=blue]وطبع مع المقولات اللي قولتها اللي بحبها [/COLOR][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][COLOR=blue]ياديانا الصحوبية مش كلام بس افعال حرام عليكي بقة [/COLOR][/SIZE] :a82: [/SIZE] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
لقاء خاص
لقاء مع رامي غبريال
أعلى