الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
لسه الدنيا بخير ..........بقلم رانيا حفني
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="عبود عبده عبود, post: 3711180, member: 97893"] [COLOR="Black"][FONT="Arial"][SIZE="5"] [CENTER][CENTER][B][FONT="]ناعوتى دى علشان أنتى [COLOR=#E46C0A]ولآيف [/COLOR]تدخلوا [/B][/CENTER][/CENTER][/SIZE][/FONT][SIZE="5"][CENTER][CENTER][B][/B][/CENTER][/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]زى ما باكتب مبارك كدة تدخل [COLOR=red]دونا [/COLOR][/FONT][/B][/CENTER] :new6::new6::new6:[/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]أنا متفق معاها فى موضوع الأفلام والأنبياء ووزارة الثقافة اللى أتنيلت من بعد فاروق حسنى[/FONT][/B][/CENTER][/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]لكن تجربتها ( على حسب تعبيرك ) اولها كدب والا أنتى شايفة [/FONT][/B][/CENTER][/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]انه ممكن راهبة تعلم مسلم سورة الرحمن ؟[/FONT][/B][/CENTER][/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="] [/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT="]ولو عايزة تتعرضى للمؤسسات الدينية على الأقل تبقى عارفة الفرق بين[/FONT][/B][/CENTER][/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]بيان وفتوى وأزاى الفتوى بتطلع نتيجة سؤال !![/FONT][/B][/CENTER][/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="] [/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT="]وعلى الأقل ما تقولش الأزهر ينضف علشان عيب أوى - تختار ألفاظها[/FONT][/B][/CENTER][/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]الأزهر دة هو اللى وقف امام الأخوان لما حبوا يبيعوا مصر بالصكوك الأسلامية[/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT="] [/FONT][/B][/CENTER][/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]ولو مندهشة أوى وشايفة ان الدولة بتهرج لما تحط الديانة فى البطاقة[/FONT][/B][/CENTER][/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]تبقى لا مؤاخذة جاهلة [/FONT][/B][/CENTER] [CENTER][B][FONT="]والجهل أصلا مش عيب ولا شتيمة [/FONT][/B][/CENTER][/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]العيب لما نتعرض لحاجة مش عارفينها ونررررص كلام مالوش معنى [/FONT][/B][/CENTER][/CENTER][/SIZE][/FONT][/COLOR] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
لسه الدنيا بخير ..........بقلم رانيا حفني
أعلى