الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
لسه الدنيا بخير ..........بقلم رانيا حفني
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="عبود عبده عبود, post: 3711171, member: 97893"] [COLOR=Black][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=Black][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=Black][FONT=Arial][SIZE=5][B][COLOR=Black][FONT=Arial][SIZE=5][/SIZE][/FONT][/COLOR][/B][B][COLOR=Black][FONT=Arial][SIZE=5] [CENTER][CENTER]آآآآآآه دة أنتى عبيطة بقى .!![/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]خلصنا من " ناعوت " طلع لنا " [COLOR=#C00000]حفنى [/COLOR]" ؟![/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]ياست " [COLOR=#C00000]رانيا [/COLOR]" لا يجوز للمسيحية الزواج بمسلم ولا ترثه ودة موجود فى المسيحية [/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]كذلك المسلمة لا تتزوج من مسيحى ولا ترثه ..ودة موجود فى الأسلام [/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]علشان كدة خانة الدين فى البطاقة ... يحرق أبو الجهل يا أنصاف متعلمين [/CENTER] [/CENTER] [CENTER] [CENTER][CENTER]دار الأفتا ياست " [COLOR=#C00000]رانيا [/COLOR]" مش بتطلع بيانات يا [COLOR=#C00000]جاهلة [/COLOR]...[/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]و لا بتجتمع علشان يقولوا يالا نطلع فتوى ..مش نظام هنطبخ أية النهاردة هو ؟[/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]دار الأفتاء بترد على أى سؤال بيتوجه ليها ( دورها كدة ) [/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]حتى لو كان سؤال أهبل من عينة ( هل يجوز تهنئة النصارى ) دة[/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]وزى ما قداسة البابا بيرد على أسئلة الناس وبتتسجل صوت وصورة[/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]لايجوز أن نتحدث عن مؤسسات الدولة الدينية بمثل هذه السفالة [/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]الأزهر والكنيسة – اللى وقفوا ضد الأخوان والسلفيين – [/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]أنضف منك...اللى عايز يختلف مع مؤسسات الدولة يختلف[/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]بس من غير قلة أدب وقذارة [/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]ملف أية اللى عايزة تفتحيه يا جاهلة [/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]دارسة أية أنتى علشان تفتحى ملفات الأزهر ؟!!!![/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]أية قلة الأدب اللى بقينا فيها دى ؟؟؟!!![/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]يقرا أية يا بنت عزيزة الهابلة ؟ المسلم لا يصح أسلامه إلا بالإيمان بالملائكة والكتب والأنبياء والرسل [/CENTER] [CENTER]( لانفرق بين أحد من رسله ) وألا أنتى مش واخدة بالك يا " مسلمة " ؟!![/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER]يابتاعة سورة " الرحمن " ..!![/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]" [COLOR=#000099]فيلو[/COLOR] " ...أنتى سقطتى ع البت دى منين ؟ فيس برضه ؟[/B][/CENTER][/CENTER][/CENTER][/SIZE][/FONT][SIZE=5][CENTER][CENTER][CENTER][B][/B][/CENTER] [/CENTER] [CENTER][CENTER][B][FONT="]وألا كانت واقفة فى محطة المترو ؟![/B][/CENTER][/CENTER][/center][/size][/COLOR][/B][/SIZE][/FONT][SIZE=5][B][COLOR=Black][SIZE=5][CENTER][CENTER][CENTER][B][/B][/CENTER] [/CENTER] [/CENTER] [/SIZE][/color][/b][/size][/COLOR][/SIZE][/FONT][SIZE=5][COLOR=Black][SIZE=5][B][COLOR=Black][/COLOR][/B][/SIZE][/color][/size][/COLOR][/SIZE][/FONT][SIZE=5][COLOR=Black][SIZE=5][COLOR=Black][/COLOR][/SIZE][/FONT][/COLOR][/SIZE][/FONT][/COLOR] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
لسه الدنيا بخير ..........بقلم رانيا حفني
أعلى