الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
كلام بصراحة... مفتوح للجميع
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="magdyzaky, post: 3504815, member: 78702"] [B][SIZE="4"][COLOR="Black"][/COLOR] [COLOR="Olive"]انت حاسس باعجاب من ناحية البنت بتاعت النت دي ؟؟؟[/COLOR] خالــــــــــــص مبقاش فى اعجاب والة فية احساس كان موضوع قديم فى حياتى وانا اتعلمت منو كتير دة موضع خالص اما البنت التانية الى بقولو معجب بيها وعارفة معرفة طبيعية فا فعلان معجب بيهااااااااا بكلامها كتير من على طريق النت هيا مش معرفة نت وكلام من دة يعنى عارفنى وانا عارفة [COLOR="Red"]و هي بتبادلك نفس الشعور ؟؟؟[/COLOR] ااااااااااااااااااااة فية بس انا مش بحااااول انى اقرب منهااااا على انها محتاجلى كتير وانا كمان محتاجلها بس مش عوز اعلق حد معايااااااااااااا فى موضوع انا مش هكون مخالص فية فى الاخر ودى مشكلة تعبانى بصحيح اقرب منها واحبها وا تعبها واتعب نفسى [COLOR="Red"]يعني احكيلي طبيعة العلاقة ؟؟؟ [/COLOR] شوفى هيا بتحب تحكيلى كتير عن حياتها وانا هكذاا بس اديلى فطرة مش بحاول اكلامهاااا على انى غصب عنى بعمل كدة [COLOR="Magenta"]ايه مشكلتك مع البنات المراهقات دول ؟؟ لو انت مشكلتك دلوقتي مع البنت اللي انت معجب بيها دي ؟؟ يعني انت بتتصرف صح اي بنت مراهقة من دول الرد عليها هو عدم الرد جاوبني علشان اقدر اديك رايي اللي اكيد على قدي [/COLOR] مش فاهم بلظبط بس انا هتكلام معاكى فى موضوع المرهقات بصى يا موكااااا بصى يا موكااااااااااا من الاخر كدة داول بيعاكسو لو عكساتهوم زاى ما بيعاكسو كدة هيلزقوو ههههههههههههههههههههه وانا صدقينى مش ناقص هههههههه وانا واثق من الكلام الى انا بقولو دة بس داى مشكلة طبعاااااااا ومش عارف اعمل فيهاااااا اية ههههههههه جاوبني علشان اقدر اديك رايي اللي اكيد على قدي ..... دا انااااااااااا الى كلامى على قدى متقوليش كدة ........ [COLOR="Red"]و ماتزعلش مننا و اديلنا عذرنا صدقني انت غالي على قلب كل عضو و انت اخ غالي علينا كلنا ماينفعش تزعل من اخواتك [/COLOR] انا مش زعلان صدقينى يا موكااااااااااا انا زعلان من الى داخل الموضوع ومتكلامش الموضوع كان صعب شووووية صح بس قولت اتكلام عاااااااااادى واخد نصيحتك واخد نصيحة الاخرين ااااااااية ولو فية حد عوز يتكلام بصراحة يتكلام عن اى موضوع شغالو فى حياتو الشخصية دااااااااى مشاكل صعب انى اتكلام بس اتكلامت عشان غيرى يتكلام واى حد عندو مشكلة يتكلام فيهاااااا شكررررررررررررران وانا مش زكلان يا موكا ياسكر شكر على الزوق والاهتمام[/SIZE][/B] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
كلام بصراحة... مفتوح للجميع
أعلى