الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
ركن الالعاب و المسابقات
كرسى الاعتراف
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="حبو اعدائكم, post: 3501756, member: 110495"] [COLOR=green] [SIZE=3][COLOR=green][SIZE=3][COLOR=green][SIZE=3][COLOR=green][FONT=Tahoma][B]طيب حاضر ادينى جايه اهو و بخبط -- افتحو الباب علشان ادخل اقعد[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE] [CENTER][SIZE=3][COLOR=green][FONT=Tahoma][IMG]http://www.egyptladies.net/vb/imgcache/67978.imgcache[/IMG][/FONT][/COLOR][/SIZE][/CENTER] [RIGHT][SIZE=3][B][COLOR=paleturquoise][FONT=Tahoma]1-[/FONT][/COLOR][/B][B][COLOR=fuchsia][FONT=Tahoma]اسمك المستعار ؟[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]هنا و لا فى الواقع؟[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]هنا يبقا [COLOR=purple]حبو[/COLOR]-- فى الواقع مليش اسم مستعار -- بس ممكن حبه ينادونى [COLOR=purple]دودو :t23:[/COLOR][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]2-سبب اختيارك لهذا الاسم ؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]مش انا--:dntknw: هما الى سممونى ههههه[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]3-الهوايات ؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][COLOR=green][FONT=Tahoma][IMG]http://www.egyptladies.net/vb/imgcache/67981.imgcache[/IMG][/FONT][/COLOR][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]الرسم--- العوم و التقليب فى البحر[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] :36_33_3:[/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]4-افضل شهـر بالسنه والسبب ؟ [/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]مممممم شهور الصيف :Happy_Sunshine:علشان اقدر انزل فيها البحر مفيش شهر معين.[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=fuchsia][FONT=Tahoma]5-حلمك في الحياة؟[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]مليش احلام--- او انى اعرف اربى الولاد صح و يبقوا ولاد ربنا..[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] :smi106: [RIGHT][SIZE=3][B][COLOR=fuchsia][FONT=Tahoma]6-أجمل سنوات مرت عليك؟[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]سنوات الطفوله-- لما الواحد مكنش شايل هم دونيا و لا شايل هم شىء و لا فاهم حاجه--:2:[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=fuchsia][FONT=Tahoma]7-شخصيتك ( عصبي ، رومانسي ، ....... )؟[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]ممممم-- شخصيه مركبه- متقلبه سريعا-- يمكن ابقى هاديا-- و خجوله جدا..:smil13:[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=fuchsia][FONT=Tahoma]8-اجمل بلد زرتها ؟[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]غير مصر يعنى...[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=green][B][FONT=Tahoma]ممممم اليونان-- مش عارفا الحقيقه كل مكان و له طعمه و حلوته[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=fuchsia][FONT=Tahoma]9-لونك المفضل ؟[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]الاخضر[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]10-من هو مثلك الاعلى ؟ [/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]مليش مثل اعلى من البشر[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]11-ماهي حكمتك بالحياة ؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B][/RIGHT] [RIGHT][SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]كلها ايام و هتخلص-- يبقى ملهاش لازمه[/FONT][/COLOR][/B][B][COLOR=green][FONT=Tahoma] الزعل :59:[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]12-ماالذي يحزنك ؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]حزن الاخرين[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]13-ماالذي يغيظك ؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]مممم مش عارفا:thnk0001:[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]14-ماالذي يفرحك ؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]حجات كتير—ممكن اقل الحاجات – زى مثلا حرنكشايه :36_1_21:ههههههههههههههه[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]15-افضل شخصيه في رأيك ؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]لا مبعرفش اصنف شخص بشر انه افضل شخصيه[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=fuchsia][FONT=Tahoma]16-نفسك تقول ايه لربنا؟[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]بحبك يا رب:Roses:[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]17-من هم الأعضاء اللي تتمنى تشوفهم؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]يوووووووووووووووووووه كتييييييير اوى[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]18-عضو عاجبتك صورته الشخصيه وتوقيعه ؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]تقصدى صورته الرمزيه؟----[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]ممممممممممممم مش عارفا الحقيقه مش بركز اوى—بس فاكرا انى بحب توقيعات و الصور الرمزيه بتاعت ابوتربو[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]19-عضو نفسك تغير اسمه ... ؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]ممممممم [/FONT][/COLOR][/B][B][COLOR=green][FONT=Century Gothic]oesi no[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]يخليها [/FONT][/COLOR][/B][B][COLOR=green][FONT=Century Gothic]oesi yes[/FONT][/COLOR][/B][B][COLOR=green][FONT=Tahoma] :gy0000:هههههههههههههههههههههه :a63:[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]20-عضو نفسك تعتذرله ... ؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]مش عارفا الحقيقه – لو اى حد عايزنى اعتزر له انا مش بمانع :smile01هههههه[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]21-عضو نفسك تقول له ( برافو عليك ) ... ؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]كل الاعضاء النشيتين [/FONT][/COLOR][/B][B][COLOR=green][FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]J:flowers:[/FONT][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=fuchsia][FONT=Tahoma]22-ماهو رأيك بالحب ؟[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]هو اساس الحياه و الانسانيه:36_3_1:[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]23- صــف نفســـك بكلمتيـــن فقـــط..! [/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]انسانه عاديه:smil16:[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]24 -مــاهــو الشــئ الذي ندمــت علــي عمـلــــه؟!؟ [/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]معش فاكرا حاجه ندمانه عليها-- كل غلطه اتعلمت منها..[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]25 -كـلمـــة تمنيـــــت ان تسـتطيـــع سحـبهــــا؟!؟ [/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]ممممم مش عارفا عمتا انا مش من النوع الى بتكلم وقت غضبى – فقليل اوى انى اقول حاجه اندم عليها..[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]26 -آخـــر شخـــص تتـــذكــــره قبـــل أن تنـــــام؟!؟ [/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]ربنا—و كشف حساب افعال اليوم ههههههههههه[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]27 -جــريمــة تتمنـــي لـــو تستطيـــع ارتكابهــــا؟!؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]جريمه--- ممممممم[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]مش عارفا—مفيش جريمه معينه فى مخى ههههه[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]28 -حمـامة زاجـــل حاملـــة رســالة لـك,,,من من تتمنـى ان تكــون؟!؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]من الرب—و يبقى معايا رساله ملموسه منه مخصوص ليا هههههههه[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]29-شخـــص لطــالما حـــلمـــت بــــه؟!؟ [/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]لا بطلت احلم تقريبا[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]30 -دمـعـــه انـذرفــــت رغـمــاً عنـــك؟!؟ [/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]لما شوفت ابنى قدامى اول مره—ياااه هو انت الى كنت جوه بتشوت فيا هههههههههههههههه[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]31 -مـوقـــف صــدمــك ولــن تنســــاه؟!؟ [/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]المواقف الصادمه كثيره—لكن خلاص دفنتها:cry:[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]32 -شـخــص تتمنــي الإنتقــام منـــه؟!؟ [/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]لا معنديش مسطلح الانتقام ده لحد الان و اتمنى ميبقاش عندى ابدا:new8:[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]33-شــئ او عمــل لا تستطيــع مســامحته؟!؟ [/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]لا مفيش-[/FONT][/COLOR][/B][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]بوجود الرب استطيع[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]34-شــئ او شخــص غيــّر مجــري حياتـــك؟!؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]ربنا[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]35-حلم لا تستطيـــع تحقيقه؟!؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]كل الاحلام ممكنه- لو الواحد مئمن انها هتتحقق.[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]36-كلمة تود سماعها كل يوم؟!؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]ماما :Throbbing_Heart:[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]37 -طالع رحله بريه من تاخذ معك ؟؟ [/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]روووورووووو فى موزنبيييق رفيقتى—و طبعا هى مخبيه واثقه فى جبها ههههههههههههههههههه[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3][FONT=Tahoma][COLOR=fuchsia][B][FONT=Tahoma]38 - غرق المنتدى ومعك قارب مايشيل الا ثلاثه من تاخذ معك ؟[/FONT][/B][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]هههههههه لا مش هاخد حد معى--- هسيب القارب للاداره هى تقرر تعمل بيه ايه--- و نموت كلنا سواااااا هههههههههههههههههههههههههههههههههه[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=green][FONT=Tahoma]بس لو قدرنا ننظمها و نحط تلاته فوق و الباقى يمسك فى القارب من بره و الصف الى بعدهم يمسكوا فى الى مسكين فى القارب و كله يمسك بعضه كدا ممكن ننجى كلنا مع بعض[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3]شكرا على الاستضافه الجميله على الكرسى بتاع الاعتراف ده-- ممكن نخليه كورسى ماساج علشان الواحد يبقى مستمتع و هو قاعد و يقوم صواميله فاكه هههههههههههههههه[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]اشكرك ساره على الموضوع اللزيز ده و على التدبيسه السوده دى ههههههه:big35:[/SIZE][/B][/RIGHT] [RIGHT][B][SIZE=3]:big37:[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]اختار مين بئا -- مش عارفا هما مين الى تم اختيارهم؟؟[/SIZE][/B] [B][SIZE=3]رورو؟ واثقه؟ كوازكى؟ مارى نسيم-- نقوا طيب....[/SIZE][/B][/RIGHT] [/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
ركن الالعاب و المسابقات
كرسى الاعتراف
أعلى