الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
قواعد القيادة الاربعين بعد غلاء البنزين
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="ابن يسوعنا, post: 3629059, member: 118579"] [RIGHT][FONT=lucida grande][SIZE=5][COLOR=Blue]قواعد القيادة الاربعين بعد غلاء البنزين[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=lucida grande][SIZE=5][COLOR=Blue]1- متشغلش التكييف. 2- مور فى منازل الطريق. 3- ممنوع تحرق على الغيار. 4- بطل العربية و انت نازل تشترى حاجة حتى لو 20 ثانية. 5- متشغلش التكييف. 6- بطل العربية فى الاشارات. 7- متسافرش بالعربية بعد كده. 8- لو معاك عربية اكتر من 1600 CC بيعها. 9- لو معاك عربية اكتر من 1200 CC بيعها برضه. 10- متشغلش التكييف. 11- ممنوع تركب اكتر من اتنين معاك فى العربية. 12- ممنوع تفتح اكتر من شباك و انت سايق. 13- لو السكة زحمة اركن على جنب لغاية ما تسلك. 14- خلى معاك حبل فى العربية عشان حتحتاجة كتير. 15- متشغلش التكييف. 16- لو فى اكتر من عربية فى الاسرة انصحك بالاستغناء عن واحدة ان لم يكن كلهم. 17- شغل التيربو و الديفيل و فلتر هواء الرياضى ده تنزل تشيله و تولع فيه وقتى. 18- حاول تسترزق فى السكة خدلك واحد من الطريق و خد اللى فيه النصيب. 19- الشد مع عربيات فى السكة دى بقت اسمها فقرة الذكريات. 20- ابوس ايدك متشغلش التكييف. 21- اللى معاه جيب او عربية دفع رباعى ده راجل يستحق الصدقة دلوقتى متنساهوش عشان ربنا يفتكرك. 22- عصر الشهامة و انزل اوصلك يا حاج انتهى ياريت تراجع نفسك تانى قبل ما تتشاهم. 23- لو ابوك قالك انزل وصل اختك او انزل هاتلى حاجة اعمل نفسك ميت. 24- القيادة فوق 100 كم/ساعة اسراف و تبذير ربنا حيحاسبك عليه. 25- متشغلش ام التكييف. 26- اللى معاه عربية دلوقتى يستحق اى حسنة..عامله كانه فقير. 27- المشوار اللى اكتر من 20 دقيقة قيادة متروحش بالعربية. 28- لو ساكن بعيد عن شغلك يا تسيب شغلك يا تعزل اوفرلك صدقنى. 29- اى حاجة بتزود فى حرق البنزين صلحها من دلوقتى احسنلك. 30- الغى التكييف من العربية احسن. 31- اتعلم تسوق موتوسيكل او عجلة حتحتاجهم قريب. 32- لو عربيتك قديمة شوية استعمل بنزين 80 33- ادعى ربنا فى صلاتك ان السكة متكونش واقفة و انت بالعربية. 34- حاول تصاحب سواق ميكروباص و انسى ستايلك دلوقتى. 35- متشغلش التكييف عشان خاطر اولادك. 36- الاحتياطى فى التانك اهم من رصيد فى البنك. 37- تسخين العربية ميزدش عن 30 ثانية كحد اقصى. 38- بدل ما تروح لواحد صاحبك بعلبة شيكولاتة خدلك جركن بنزين احسن. 39- متفولش العربية عشان العداد حيغريك انك تمشى اكتر حط 10 لتر بس. 40- متشغلش التكييف حيتخرب بيتك.. ملحوظة : بﻻش تشغل التكييف أحسن لك[/COLOR][/SIZE][/FONT][/RIGHT] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
قواعد القيادة الاربعين بعد غلاء البنزين
أعلى