في رأس السنة بقول لذهبي الفم الثاني

Jesus is the truth

عبد يهوه
عضو مبارك
إنضم
18 سبتمبر 2012
المشاركات
1,113
مستوى التفاعل
250
النقاط
63
أحب اقولك يا ابويا " أنت وحشتني قـــوي قــوي "

بيقول ذهبي الفم الثاني

1520767_569121569848250_266428673_n.jpg

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عام جديدة كنت اتمني انك تكون موجود معانا في عالمنا الارضي

وحشـ:Red_Heart_with_Arro ــتني يا ابويا الغالي
 
أعلى