الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
فضفضة x فضفضة يعني بنات x بنات :)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="born2loveAllah, post: 2513303, member: 102321"] [FONT=Arial][COLOR=blue][SIZE=5][SIZE=5][COLOR=green]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته[/COLOR][/SIZE] حبيباتي فالله [IMG]http://forum.mustafahosny.com/images/smilies/smile.gif[/IMG] اولاً: عايزة اقولكم اني فرحانه جدا بوجودي وسط أخوات جميلات جدا زيكم وبجد بحمد ربنا علي نعمتكم وهي نعمة الصحبة الصالحة ويااااارب ربنا يدومها لينا وعلينا [IMG]http://forum.mustafahosny.com/images/smilies/smile.gif[/IMG] ده كان اولاً أما ثانياً: أحنا أخوات فالله صح ومش اي حد هو الي عرفنا ببعض!! لانه ربنا هو الي عرفنا ببعض صح يبقي ليه نخلي الشيطان يدخل بينا؟ [IMG]http://forum.mustafahosny.com/images/smilies/frown.gif[/IMG] بجد عندي احساس ان الشيطان بيدخل بينا في اوقات كثيييرة [IMG]http://forum.mustafahosny.com/images/smilies/frown.gif[/IMG] بجد لأزم نقرب من بعض ونحب بعض اكتر ومنديش فرصة للشيطان يفرق بينا لانه مبيحبش يشوف ناس بتحب ربنا متجمعين ومترابطين!! وبيفضل يزن ويوقع بيهم علشان يبعدوا عن بعض وبيفضل يعمل فرقة !! وبجد حاسينا بالفرقة لما قرينا كذا موضوع في الساحه هنا وافتكروا كويس ان يد الله مع الجماعة والشيطان اكتر حاجة بيكرهها ان يشوف ناس متجمعه علي حب وطاعة ربنا ثالثاً: أحنا كلنا عندنا حاجاااااات كتير بتفرحنا وحاجات يارب مش تكون كتير بتزعلنا صح وأكيد كلنا في الحالتين بنبقي محتاجين نفضفض سواء علشان نفرحه ونشاركه فرحتنا او علشان يساعدنا و يدعلنا ... وأحنا أخوات والي جمعنا هو ربنا علي حبه صح طيب ايه رأيكم نخلي الموضوع ده لكده [/SIZE][/COLOR][/FONT][FONT=Arial][COLOR=blue][SIZE=5]بمعني أننا نكتب هنا اي حاجة فيه سواء عايزين نفرح بعض او عاوزين ندعي فيه لبعض [/SIZE][/COLOR][/FONT][FONT=Arial][COLOR=blue][SIZE=5]وكمان بصراحة في سبب تاني يخلينا نعمل كده وهو سد اي مدخل من مداخل الوسواس الخناس [IMG]http://forum.mustafahosny.com/images/smilies/engry1.gif[/IMG] [/SIZE][/COLOR][/FONT][FONT=Arial][COLOR=blue][SIZE=5]فأيه رأيكم [IMG]http://forum.mustafahosny.com/images/smilies/smile.gif[/IMG][/SIZE][/COLOR][/FONT] [FONT=Arial][COLOR=blue][SIZE=5] [/SIZE][/COLOR][/FONT] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
فضفضة x فضفضة يعني بنات x بنات :)
أعلى