الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
التهاني والمناسبات
عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="Coptic MarMar, post: 841637, member: 24491"] [CENTER][SIZE="4"][COLOR="RoyalBlue"][FONT="Trebuchet MS"][IMG]http://www5.0zz0.com/2008/07/22/15/273189116.gif[/IMG] أزيكم يا شباب.... بكرة 23 حدث مهم جدااااااااااااااااا فى تاريخ البشرية كلها والانسانية كمان :p30: هتسألوا طبعا وتقوا ايه ؟؟؟؟؟ وانا هقووووولكم ان حدث ثورة 23 يوليو هههههههههههههه مع انى معرفش حصل فيه اساسا يلا ماعلينا فى حدث تانى اهم من الكلام الفارغ ده هو يوم ميلاد أنجل صغنون :36_22_25: اكيد كلكم عرفتوه طبعا هى أختى وحبيبتى الغالية عليا جداااااااااا ميرووووووووو وطبعا لازم حفلتها تكون على يدى ههههههههه يلا بقى نستعد للأحتفال والكلام ده والذى منه [IMG]http://www5.0zz0.com/2008/07/22/15/429158153.gif[/IMG] [IMG]http://www5.0zz0.com/2008/07/22/15/668122499.gif[/IMG][IMG]http://www5.0zz0.com/2008/07/22/15/429158153.gif[/IMG] وبهذه المناسبة السعيدة طبعاااااااااااااا لازم أقولها... يالا حالا بالا حايوه ابو الفصاد ( ميرووووووووووو ) هيكون عيد ميلاده الليلة أسعد الأعياد فليحا أبو الفصاد ( ميروووووووو ) وطبعا أنا جبت الحلووووووووو عارفة طبعا معازيمك كتير يا مرمورة بس على فكرة التورتات دى للديكور بس مش للأكل ههههههه [IMG]http://www5.0zz0.com/2008/07/22/15/110460935.jpg[/IMG] [IMG]http://www5.0zz0.com/2008/07/22/15/524068747.jpg[/IMG] [IMG]http://www8.0zz0.com/2008/07/22/16/572777135.jpg[/IMG] والتورتاااااية دى بقى للأسكندرانية بس :t30: [IMG]http://www5.0zz0.com/2008/07/22/16/770978430.jpg[/IMG] والساقع طبعاااااااااااا [IMG]http://www5.0zz0.com/2008/07/22/16/885574415.jpg[/IMG] وطبعا أحلى هدية لأحلى مرموووووورة [IMG]http://www5.0zz0.com/2008/07/22/16/926697893.jpg[/IMG] [IMG]http://www5.0zz0.com/2008/07/22/16/235605098.jpg[/IMG] معلش بقى طولت عليكم ههههههه كل سنة وانتى طيبة يا أحلى مرمورة عرفتها وعقبال سنين كتييييييييييير وتحققى كل اللى بتتمنيه ياااااااااااااارب وميحرمنيش منك وأخيرا هقول... [IMG]http://www5.0zz0.com/2008/07/22/16/292181386.gif[/IMG][/FONT][/COLOR][/SIZE][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
التهاني والمناسبات
عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة
أعلى