الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
عندك مشكلة " عاتييفية " نجرب نحلها سوا
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="عبود عبده عبود, post: 3170724, member: 97893"] [COLOR="Black"][FONT="Arial Black"][SIZE="5"][CENTER][COLOR=black][FONT=Arial Black][SIZE=5][COLOR=black][FONT=Arial Black][SIZE=5][FONT=Arial][B]عندك مشكلة " عاتييفية " نجرب نحلها سوا[/B][/FONT][/SIZE][/FONT][/COLOR] [FONT=Arial Black][SIZE=5][COLOR=black][FONT=Arial][B]حلال العُقد مغناطيس المشاكل معاكم ...[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Arial Black] [SIZE=5][COLOR=black][FONT=Arial][B]لا يوجد تحت السماء مشكلة بلا حل ...[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/COLOR][/CENTER][COLOR=black][FONT=Arial Black][SIZE=5][FONT=Arial Black] [SIZE=5][COLOR=black][FONT=Arial][B]وبما أننا شعوب لديها [COLOR=blue]ثقافة الشكوى[/COLOR] تعالوا نجرب [COLOR=blue]ثقافة الحلول[/COLOR] ...[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE] [COLOR=black][SIZE=5][U][FONT=Arial][B]خطوات هامة لمواجهة المشكلة :[/B][/FONT][/U][/SIZE][/COLOR] [COLOR=black] [SIZE=5][COLOR=blue][FONT=Arial][B](1) - واجه المشكلة بالأبتسامة ...[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]أبتسم ...مهما كانت المشكلة وحجمها..ماتضربش كف على كف ...[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]وأنتى كمان ما تلطميش على وشك عشان الميك آب ( الصينى ) ما يبهدلش عينيكى ....[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]ولا تشدى شعر راسك ( عشان الصبغة ما تطلعش فى أيدك )[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][COLOR=blue][FONT=Arial][B](2) أسأل ... أسألى نفسك ..أية أقصى حاجة ممكن تحصل يعنى ؟ [/B][/FONT][/COLOR][/SIZE] [SIZE=5][COLOR=blue][FONT=Arial][B]عارفين ؟[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE] [SIZE=5][B][COLOR=red][FONT=Arial]ولا حاجة[/FONT][/COLOR][FONT=Arial] ...أقصى حاجة ممكن تحصل هى ( [COLOR=red]ولا حاجة[/COLOR] )[/FONT][/B][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]أية اللى هيحصل ؟؟ [/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]هتسيبيه ؟ [/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]هتسيبها ؟ ..[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]هتسيبوا بعض أنتو الأتنين ( [COLOR=blue]يُفضل برضه وتريحوا دماغنا[/COLOR] ) [/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]يبقى مش [COLOR=red]مكتوب لكم[/COLOR] تكونوا مع بعض ...[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]عرفتوا بقى انها ( [COLOR=red]ولا حاجة[/COLOR] )[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]هنزعل شوية ونتنكد ونقول هجرتنى وهى تقول مسماحة والحاجات تتييى ؟؟[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]بكرة يجى لك سيد سيده .... تمرمطى بيه الأرض براحتك ..[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]وانت بكرة تتعرف على واحدة أحلى منها وتنكد عليها عيشتها [/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]وتنفس عن العقدة اللى جواك تجاه بنات حوا ...[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][COLOR=blue][FONT=Arial][B](3) لاتذهب الى الخمارة وتعمل لى فيها شكرى سرحان والا عبد الحليم حافظ[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE] [SIZE=5][B][COLOR=blue][FONT=Arial]وانتى كمان[/FONT][/COLOR][FONT=Arial] ...[/FONT][/B][/SIZE] [SIZE=5][B][FONT=Arial]سيبك من شارع الهرم والكلام الفارغ دة ....[/FONT][/B][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]يعنى لما هتهزى وسطك هيرجع لك أسم النبى حارسه وصاينه ؟[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]والا هيقول عليكى كلام بطال ويبوس أيده وش وضهر [/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]أنه خلع منك قبل ما يشتغل وراكى " طبال " ...[COLOR=blue]؟!![/COLOR][/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B][COLOR=red]مين[/COLOR] هيبدأ معانا بأول مشكلة ...أتجدعنوا أماااال ...[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]ياللا حد ينفعنا عشان أثبت لكم أن كلامى صح ...[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]مين هيستفتحنا ؟؟[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][COLOR=red][B]وألا أستفتح أنا نفسى ؟؟[/B][/COLOR][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][COLOR=red][FONT=Arial][B]ملحوظة : ممنوع أستخدام الخاص ...:fun_lol:[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE] [SIZE=5][FONT=Arial][B][SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE][/B] [B][SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE][/B] [B][SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE][/B] [B][SIZE=5][FONT=Arial][B]:[/B][/FONT][/SIZE][/B] [B]( [COLOR=blue]فيه حاجة أسمها موبايلات انتى وهى[/COLOR] ) :new6::new6::new6:[/B][/FONT][/SIZE] [/COLOR][/FONT][/SIZE][/FONT][/COLOR][/SIZE][/FONT][/COLOR] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
ركن الاجتماعيات و الشبابيات
عندك مشكلة " عاتييفية " نجرب نحلها سوا
أعلى