الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
عطاء بلا حدود (روك ومينا
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="Coptic Man, post: 578817, member: 144"] [b]رد على: عطاء بلا حدود (روك ومينا[/b] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=purple]اختي العزيزة / ميرنا ..[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue][COLOR=black]+[/COLOR] بجد مش عارف اقولك ايه علي الموضوع ده الف شكر ليكي بس صدقيني مش ينفع تقتصر القائمة عليا انا وروك لانها بتشمل ناس كتير بتشملك يا ميرنا بمحبتك للكل وطيبتك اللي بنلمسها وخدمتك اللي بتقدميها معانا مهما كنتي مشغولة وبتشمل استاذي فريد بثقافته وروحانيته وبتشمل المشرفين كلهم اللي بيدوا من وقتهم للمنتدي بلا مقابل الا لمحبة الرب وبتشمل ايضا الاعضاء المباركين اللي بنتشرف ونتبارك بتواجدها الجميل معانا في المنتدي و بتشمل ايضا كل الاعضاء المشاركين معانا اتمني اني اقدر اوصل رسالة لكل منهم واقولهم ربنا يبارككم واحنا فعلا مبسوطين بتواجدكم معانا ونتمني اننا نستمر كلنا اسرة واحدة وايد واحدة [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]و بجد شكرا ليكي يا [COLOR=red]ميرنا[/COLOR] علي التحية الرقيقة دي واتمني اكون استاهل كلامك واكونا انا الشخص ده فعلا[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]والصراحة اللي يستحق كل الشكر و اننا نصلي لاجله هو الاخ الحبيب my[COLOR=red] rock[/COLOR] وليس انا فهو الذي يعطي دائما المنتدي من علمه ومن وقته ومن ماله ايضا الرب يباركك يا اخويا الغالي [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]وشكرا ليك يا استاذي الحبيب [COLOR=red]فريد[/COLOR] علي محبتك الجميلة وانت ايضا من اعمدة المنتدي التي نعتمد عليها الرب يباركك ويزيدك نعمة كي تعطي اكثر واكثر[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]و احب اقدم شكر كبير لاختي العزيزة احلي[COLOR=red] فراشة مسيحية[/COLOR] في الدنيا واقولها انتي انسانة اكثر من رائعة ويارب استاهل كلامك الجميل ده اللي طالع منك مش علشان انا كدا انما لانك نقية و ترين الجميع بعين النقاء الرب يبارك حياتك ويفرح قلبك دايما [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]الاخ الحبيب [COLOR=red]twin [/COLOR]بجد مشاركتك خلتني فطست من الضحك ربنا يباركك ويفرح قلبك وانشاء الله 20 سنة كدا وتبقي الادمن الثالث للمنتدي :)[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]اخي الحبيب [COLOR=red]يهوذا الالفي[/COLOR] صدقا انا الذي يزيدني فخرا اني اعرف شخص مثلك في احترامك ومحبتك واتمني اللقاء القريب علي المسنجر وعذرا حاليا لايوجد لدي شبكة لهذا يقل تواجدي الرب يبارك محبتك الجميلة[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]اختي الصغنونة [COLOR=red]فينا [/COLOR]امتي بقي تكبري واجوزك واخلص منك هههههه [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]ربنا يباركك دايما ويفرح قلبك وتبقي مطيعة وتسمعي كلام اللي اكبر منك :old:[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]الاخت العزيزة جدا طبعا عارفة نفسك يا [COLOR=red]كركورة[/COLOR] ميرسي علي كلامك الجميل وانتي اتحف وصدقيني انا اللي بتعلم منك وانتي عارفة كدا كويس :closedeye وكفاية محبتك وخدمتك الرائعة والقسم اللي شغالة فيه حاليا ربنا يباركك ويقويكي[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]الاخت العزيزة [COLOR=red]فادية[/COLOR] شكرا علي دعمك وربنا يبارك خدمتك ايضا فاانتي بالحق خادمة بمعني الكلمة الرب يباركك[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=#4169e1]اختي الكبيرة [COLOR=red]كاندي[/COLOR] اشكرك علي كلامك الذي لا استحقه الرب يقويكي علي اشرافك وخدمتك الجميلة ويعوض تعب محبتك الجميل في اولادك وربنا يفرح قلبك دايما[/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]الاخت العزيزة [COLOR=red]مرمر[/COLOR] [COLOR=red]وبنت الفادي[/COLOR] والاخ [COLOR=red]كريست كينج[/COLOR] [COLOR=red]ويوحنا / نصر[/COLOR] و[COLOR=red]منصور[/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]الرب يبارككم بكل بركة سماوية[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=royalblue]ويديم المحبة الاخوية التي بيننا ونطلب منه ان يكون معانا كوعده لنا " [COLOR=red]اذا اجتمع اثنان او ثلاثة با اسمي هناك اكون في واسطهم[/COLOR] "[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=purple]سلام ونعمة[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
عطاء بلا حدود (روك ومينا
أعلى