الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="blackguitar, post: 298145, member: 399"] [b]رد على: صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها[/b] [b][size=3]يا جماعه انتو ليه متحملين على المصور[/size][/b] [b][size=3]انتوا عارفين ان المصور لو فكر انه يروح هناك هياخد وقت اد ايه؟؟؟[/size][/b] [b][size=3]على الاقل اوى ربع ساعه وحنا عارفين ان الكلام ده بيحصل فلحظات [/size][/b] [b][size=3]ده غير طبعا ان المصور مش هيشم على ضهر ايده ويعرف ان طالما البنت قاعده على الشباك يبقى هتموت[/size][/b] [b][size=3][/size][/b] [b][size=3]وكمان حتى لو زعق وعلى صوته محدش هيسمعه ....راعوا يا جماعه المسافه الكبيرة بينه وبين البنت انا حاسس كانكوا بتقولوا ان البنت فالشقه المجاورة [/size][/b] [b][size=3][/size][/b] [b][size=3]فبلاش نظلم المصور ..............وياريت كل واحد يعرف انه لو كان مكانه فنفس المكان مكنش عرف يعمل اى شىء [/size][/b] [b][size=3]ممكن من الدهشه يتسمر مكانه[/size][/b] [b][size=3]ومكن يعمل شهم وينزل الربع ساعه دى عشان يروح هناك وطبعا هتكون الفاس وقعت فالراس[/size][/b] [b][size=3]ويمكن كمان كان زعق باعلى صوته بس صدقونى محدش كان هيسمعه وهيسمعوه ازاى؟؟[/size][/b] [b][size=3]وهما اهل البنت يعنى عارفين انها هتقع ومستنيين يسمعوا صوت المصور؟؟؟[/size][/b] [b][size=3][/size][/b] [b][size=3]ده الواحد فينا لما يكون منتبه فى شىء ومركز فيه وواحد صاحبه نده عليه باسمه [/size][/b] [b][size=3]لو هو فالدور التانى لكن فالاوضه اللى جوا زى ما بيقولوا ...مش هيسمعه [/size][/b] [b][size=3]يبقى عاوزين ناس مش عارف اسمهم ولا عارف هتقول ايه ولاهما عارفين فيه ايه والمسافه بينك ما بينهم تتعدى 200 متر مع العلم انى فتقدير المسافات زفت بمعنى انها اكيد اكتر .............كل ده عاوزينهم يسمعوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/size][/b] [b][size=3][/size][/b] [b][size=3][/size][/b] [b][size=3]بلاش تلوموا مجرد الشاهد على الجريمه زى ما بيعملوا هنا فمصر لكن بالاولى لوموا الاهل اللى معندهمش ادنى ريحه للابوة والامومه[/size][/b] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
صور طفله وهى تسقط من شباك غرفتها
أعلى