الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
الصلب و القيامة
منتدى شهر الاعياد (رأس السنة و الميلاد)
رسايل جامدة لليوم كل سنة وانتوا طيبين
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="M a r i a m, post: 1101915, member: 43227"] [CENTER][FONT=Arial][SIZE=5][COLOR=red]نفسى اكون بابا نويل واجى فى نص الليل واقولك happy new year ________________________________ كريسماس مبارك وسوزان مبارك ومبارك نفسه وانا وانت ودقى يا مذيكا _________________________________ عبن ربنا شيفاك وبأيده ماشى معاك وقلبه يشتاق سكناك _________________________________ امانينا تسبق تهانينا وفرختنا تسبق ليالينا وسنة سعيدة عليكم وعالينا __________________________________ مع رعاه ساهرين ومجوس ساجدين وملايكة مرنمين نسجد واحنا فرحانين __________________________________ قبل الزحمة واكل اللحمة وقبل الناس ماتضرب لخمة حبيتك اقولك سنة سعيدةعليك ______________________________ نجم وملايكة بلحن شيرى مجوس رعاة وسماء تنادى جاية تهنيك بميلاد الفادى ________________________________ ممكن حد تانى يحبك ويكون من اجلك جريح لكن مهما يحب مش هيحبك حب المسيح _________________________________ قبل زحمة السير وقبل رساير الغير والشبكة لسا بخير happy new year _________________________________ ياطيور العدرا زوريهم وبماء الورد رشيهم وبالسنة الجديدة هنيهم ______________________________ ّ ّ ّ ّ ّ ياحمام بلغ الحلوين وقولهم كل سنة واهما طيبين _____________________________ لينا ناس محبوبين ومن القلب قريبين حبينا بس نقولهم كل سنة وانتوا طيبين _______________________________ خير وحب وفرحة قلب ونعمة رب وعيد سعيد يا اطيب قلب ________________________________ كلام فى كلام ليك يا اجمل انسان كل سنة وانت فى احضان يسوع متصان ______________________________ يازهرة فى البستان يا جميل كأرز لبنان كل يوم وانت قلبك بالمسيح مليان __________________________________ احلى خبر !! النجم ظهر واحنا على المذود رايحين كل سنة وانتوا بالمسيح فرحانين ________________________________ ياطيور العدرا زوريهم ومن كأس الخلاص اسقيهم وبعطر المسيح عطريهم وبرأس السنة وعيد الميلاد المجيد هنيهم واجعليها سنة حلوة عليهم وعالينا __________________________________ [/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
الصلب و القيامة
منتدى شهر الاعياد (رأس السنة و الميلاد)
رسايل جامدة لليوم كل سنة وانتوا طيبين
أعلى