دردشه الاعضاء " لكل الاعضاء "

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
صباح الخير يا بشر
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
ده كود

[MARQUEE ] النص [ /MARQUEE]

انا عمل مسافات بين الكود والاقواس الداخليه اللي بالاخضر علشان يظهر
 

tamav maria

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
29 يونيو 2008
المشاركات
10,315
مستوى التفاعل
2,237
النقاط
0
طب مش تقول عملها ازاي ياعياد عشان نرد عليك الصباح
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
طب مش تقول عملها ازاي ياعياد عشان نرد عليك الصباح

طب منا قولت انسخي الكود اللي فوق وامسحي المسافه من جنب الاقواس الخضرا واكتبي اللي عايزاه مكتن كلمه الص
 

tamav maria

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
29 يونيو 2008
المشاركات
10,315
مستوى التفاعل
2,237
النقاط
0
[MARQUEE ] صباح الخير ياعياد [ /MARQUEE]


طب اهو اديني عملتها ومانفعتش
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
خالتلي شايفه الاقواس اللي باللوان الاخضر
في جنب كل واحد منهم مسافه امسحيها انا عملت المسافه علشان الكود يبان
 

tamav maria

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
29 يونيو 2008
المشاركات
10,315
مستوى التفاعل
2,237
النقاط
0
خالتلي شايفه الاقواس اللي باللوان الاخضر
في جنب كل واحد منهم مسافه امسحيها انا عملت المسافه علشان الكود يبان


images


ايوه شايفه الاقواس اللي باللون الاخضر
فين بقي المسافه الي جنبهم تقصد الكلام اللي باللون الاحمر
اشرح كويس ياعياد لاحسن ها اتبري منك ليوم القيامه ولا هااكون خالتك ولا اعرفك ياسوسه
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
ايوه المسحي المسافه اللي بين القوس الاخضر والكلام الاحمر
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
صباح الخير عليكم حسب التوقيت المحلى ليا
 

+ماريا+

نحوك اعيننا
عضو مبارك
إنضم
22 أكتوبر 2012
المشاركات
5,471
مستوى التفاعل
2,039
النقاط
113


برافو ماريا برافوا
صباح البركه ماريا

انا كنت متابعه كلامكم انت وعياد فى هدوء
وعماله بحاول وافشل لغاية ما وصلت
يعنى انتى اللى تستحقى البرافو مش انا
:t31:
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
وانا رجل كنبه
مفيش برافوا ولا حتي شندوشت فول
 

tamav maria

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
29 يونيو 2008
المشاركات
10,315
مستوى التفاعل
2,237
النقاط
0
وانا رجل كنبه
مفيش برافوا ولا حتي شندوشت فول


ههههههههههههههههههههه
ياعم انت فنان محترف
الدور والباقي علينا بأه محتاجين تشجيع
ههههههههههه
 

+ماريا+

نحوك اعيننا
عضو مبارك
إنضم
22 أكتوبر 2012
المشاركات
5,471
مستوى التفاعل
2,039
النقاط
113
وانا رجل كنبه
مفيش برافوا ولا حتي شندوشت فول

لا ازاى ده حضرتك الاساس اللى جايب الفول قصدى الكود
برفوا برافوا برافوا تلاته مش واحده بس
:)
 
أعلى