الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
عالم الكمبيوتر و تطوير و تصميم المواقع
حرك الماوس من غير ماوس
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="سامح روماني2, post: 2011672, member: 81705"] [CENTER][SIZE=5]يا جماعة دى حركة كنت اتعلمتها من زمان [/SIZE] [SIZE=5] وهى انك تحرك سهم الموس من غير ما يكون فى موس اصلا [/SIZE] [SIZE=5] يعنى تخيل نفسك الساعة 3 بليل والموس باظ وانت هتموت وتستعمل الجهاز تعمل ايه؟؟؟[/SIZE] [SIZE=5] [/SIZE] [SIZE=5] هتعمل اللى انا هقولك عليه[/SIZE] [SIZE=5] بص يا سيدى [/SIZE] [SIZE=5] معلوم ان دلوقتى انت مش معاك موس[/SIZE] [SIZE=5] هدوس على الذرار اللى مابين الالت والكنترول (علامة الويندوس)[/SIZE] [SIZE=5] من قائمة start هتختار control panel ومنها هتختار accessibility options [/SIZE] [SIZE=5] وجواها هتستعمل ال tab(تحت الاسكيب بذرار) لحد ماتلاقلى مربع متكون من نقط منفصله عن بعضها واقف[/SIZE] [SIZE=5] على كلمة keyboard دوس سهم يمين لحد ما توصل عند mouse برضو بال(tab) والمسطرة دوس على [/SIZE] [SIZE=5] [/SIZE] [SIZE=5] use mouse keys[/SIZE] [SIZE=5] [/SIZE] [SIZE=5] بعدها خش setting علشان تزود سرعة الموس بدل ما هيبقي ممل كتر ماهو اصلا[/SIZE] [SIZE=5] على السرعتين ودوس اوك ودوس كمان اوك [/SIZE] [SIZE=5] [/SIZE] [SIZE=5] بعدها بص تحت عند الساعة شمال هتلاقى رمز جديد ظهرلك [/SIZE] [SIZE=5] [/SIZE] [SIZE=5] [/SIZE] [SIZE=5] طيب السؤال دلوقتى هتحرك ازاى يا فالح؟؟ صح؟؟[/SIZE] [SIZE=5] الاجابة بسيطة [/SIZE] [SIZE=5] عاوز يمين 6 عاوز شمال موجود 4 عاوز فوق اكيد فيه 8 مطلوب تحت اساسى عندى 2 فاضل ال click[/SIZE] [SIZE=5] [/SIZE] [SIZE=5] بسيطة ال5[/SIZE] [SIZE=5] ملحوظة استعمل الارقام الى على الجنب مش اللى فو ق الكي بورد بس خد بالك لما الموضوع ده يشتغل الارقام اللى فى الجنب هتوقف كمان كأرقام عشان تشتغل كأسهم يا باشا[/SIZE] [SIZE=5] [/SIZE] [SIZE=5] مستنى اعرف الاخبار [/SIZE] [SIZE=5] انا اسف ان كنت بشرح شرح ممل بس هو دقيق[/SIZE] [SIZE=5] [/SIZE][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
عالم الكمبيوتر و تطوير و تصميم المواقع
حرك الماوس من غير ماوس
أعلى