الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
كتابات
توما وفادى < مسرحية للكنائس>
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="صائد الذباب, post: 51587, member: 649"] [CENTER][FONT=Tahoma][SIZE=5][COLOR=red]يهدىء مكروئيل من ثورة صديقة قائلاً فى ود زائف : ياصاحبى ياصديقى اللدود أنا بقول لو لو حصل يعنى وفشلت هنعمل أية ساعتها ؟ يتنهد شرشائيل بقوة وهو ممسك أعصابة بشدة قائلاً فى هدوء ظاهر : مانت كدة كدة رايح فى الوبا هوانت فاكر أنك هتقدر على فادى لوحدك ها ها ها وكمان ها فووق أصحى أنت مش عارف فادى ذى مانا عارفة وكمان أنا واخد موضوع فادى دة تحدى ......لانا....... لهو يضحك مكروئيل قائلاً فى مكر : ياواد ياجامد بس أنا مش مصدق أنك عايز تساعدنى لوجة أبليس من غير سبب غير التحدى بس يتلفت حولة شرشائيل فى هدوء قائلاً : بصراحة كدة وأنا أول مرة فى حياتى الشيطانية أقول حاجة فيها صراحة أنا كمان توما قرب يهرب من بين أيدى وقربت أنهار وأقع ذى الدغف فى الفشل ذيك بالظبط عارف أية اللى هيكون سبب هروب الزبون بتاعى بعد ما قربت أمتلكة للنهاية ؟؟ يرد مكروئيل : أية ؟ قاصدك فادى أخوة ؟ يصرخ شرشائيل قائلاً فى حقد وغل أسود : أيوة أيوة هو المدعوا فادى دة قرب يشلنى ويشل تفكيرى دة أمبارح بس أول مرة توما يفكر فى حياتة عارف معناة أية أن الخاطى يقعد مع نفسة ويفكر ؟ ها عارف ؟ معناة أنة بيحاول يصحى ويفووق من الخدعة اللى الدنيا بتخدرة بيها ودة بيكون أول طريق رجوعة وبردة دة بيكون أول طريق لفشلنا مع جنس البنى أدمين يتنهد مكروئيل فى قوة قائلاً : طب خلاص همشى ورا خطتك وهنشوف أخرتها أية معاك ومع فادى وتوما يضحك شرشائيل وهو يأخذ بكتف مكروئيل فى قوة : أيوة كدة خليك مدردح وعلشان تكون رجل أعمال سفلية واطية ومهببة لازم تبتكر وتخترع ولا يقف قدامك أى قانون لا بشرى ولا حتى أبلسى ومتخفش أخرتها فلة ونار وشياط ولهليب فى الدرك السابع من جهنم يخرج الشيطانان وهو يقهقهون فى قوة وعنف يغلق الستار ***********************************[/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
كتابات
توما وفادى < مسرحية للكنائس>
أعلى