الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الصوتيات و المرئيات
الترانيم
ترنيمة هتجنن عليها ربنا يخليكوا..
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="kittyy, post: 19831, member: 535"] [b]ترنيمة هتجنن عليها ربنا يخليكوا..[/b] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=darkred][B]سلام ونعمة ياشباب .. فيه ترنيمة أنا دايخة عليها دوخة من فترة ومش عارفة ألاقيها خالص . ونفسى أجيبها بس دورت كتير ومالقيتهاش فى أى حتة خــالص.. [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=darkred][B]ياريت لو موجودة عند حد من الزملاء يديهالى ربنا يكرمه كدا وينجح يارب ..[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=darkred][B]الترنيمة لفريق الحياة أفضل - Better Life - أسمها نأتى إليك ..[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=darkred][B][U]وكلماتها بتقول :[/U][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=navy][B]:new5: نأتى إليك ياملك الملوك .. نأتى ونركع ونسجد لك.. [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=navy][B]:new5: بنفخة من فمك تخلق حياتنا .. بجمرة مذبحك تطهــر شفاهنا.. [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=navy][B]:new5: بلمسة من يدك تجدد قواتنــــا .. فأقبل تذبيحنا .. وسجودنا.. [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=darkred][B]هيا على فكرة ممكن ماتكونش موجودة على النت . لكن هيا لو عند حد من الناس العتيقة اللى هنا على كاسيت . ممكن يسجلها من الكاسيت للكمبيوتر .. ودى أعتقد أن مرة مينا تقريبا أو حد من الشباب جاب مرة برنامج للتسجيل من الكاسيت للكمبيوتر ..[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=darkred][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial Narrow][SIZE=4][COLOR=darkred][B]على العموم . ألف شكر ليكوا ياجماعة على المجهود الجميل أوى دا .. وأن يكون فيه أساسا قسم للصوتيات والترانيم فى المنتدى هنــا دا حاجة رائعة فعلا .. ربنا يبارك عملكم ومجهودكم فى خدمته .. [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الصوتيات و المرئيات
الترانيم
ترنيمة هتجنن عليها ربنا يخليكوا..
أعلى