بقيت ايام قلائل...ويرحل هذا العام.

كلدانية

مشرف
مشرف
إنضم
1 نوفمبر 2010
المشاركات
66,708
مستوى التفاعل
6,117
النقاط
113
988838_250539848444908_1284159151_n.jpg

بقيت ايام قلائل...ويرحل هذا العام...
بكل ماحدث فيه من لحظات
...سعيدة كانت او حزينة
التقينا...وافترقنا......وسوف تصبح ذكرى في عقولنا..
وقلوبنا ولن ترحل

فالسنين بالاحبة اثمن ..ويكفي ان نحمل ابتسامة...
تنقذنا من الوحدة..لتجمل احلامنا
عام بعد عام..تمضي بنا الحياة...

وعند نهاية كل عام وبداية عام جديد....
نودع العام الفائت...
ونستقبل العام الجديد بسعادة...وامنيات كثيرة..
بعضها يتحقق..
والبعض الاخر يبقى مجرد امنية...

اقول لكم شكرا على اوقات فرح قضيتها معكم
وبنهاية هذا الشهر سوف تنطوي صفحته...
وقبل ان تنطوي اقدم لكم اغلى هدية

قدمتها لي الدنيا هي معرفتكم...
ومعرفة قلوبكم الطيبة...فشكرا لكم..

من القلب لكل القلوب..
اتمنى لكم الصحه و السعادة والأمان
وتحقيق الامنيات وعام سعيد للجميع امييين

 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
هدية جميلة منك
كلام ولا اروع كلدانية
كل سنة وانتي طيبة
بركة الطفل يسوع معك
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
كلماااات جميلة يا كوكى
ربنا يباركك يا حبيبتى
وكل سنة وانتى طيبة
عيد ميلاد مجيد عليكى

 

كلدانية

مشرف
مشرف
إنضم
1 نوفمبر 2010
المشاركات
66,708
مستوى التفاعل
6,117
النقاط
113
هدية جميلة منك
كلام ولا اروع كلدانية
كل سنة وانتي طيبة
بركة الطفل يسوع معك
كل سنة وانت طيب كليمو
اشكرك جدااا لمرورك وللتقييم الغالي
الرب يحقق كل امنياتك​
 

كلدانية

مشرف
مشرف
إنضم
1 نوفمبر 2010
المشاركات
66,708
مستوى التفاعل
6,117
النقاط
113
كلماااات جميلة يا كوكى

ربنا يباركك يا حبيبتى
وكل سنة وانتى طيبة
عيد ميلاد مجيد عليكى

وانتي طيبة حبيبتي
ربنا يحقق كل امانيك يارب
مرسي ياقمر لمرورك​
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
كل سنة وانتى طيبة وعقبال ميت مليييون سنة
حلوة مع بابا يسوع وربنا يفرح قلبك ويسعدك ويحققلك
كل اللى نفسك فية ويبعد عنك كل شر وشبة شر
وشفاعة جميع مصاف القديسين والقديسات
والشهداء والشهيدات والمعترفيان والمعترفات
وكل من سلك فى طريق رب المجد يسوع المسيح
ان يكونو معاكى فى كل شى ويعطونك سؤال لقلبك
واولا واخيرة بشفاعة اقوة الشفاعة ام النور العدراء
مريم تكون معاكى وتحافظ عليكى امين اذكرينى فى
صلاواتك وميرسية خالص ليكى على الموضوع الجميل
 

كلدانية

مشرف
مشرف
إنضم
1 نوفمبر 2010
المشاركات
66,708
مستوى التفاعل
6,117
النقاط
113
كل سنة وانتى طيبة وعقبال ميت مليييون سنة
حلوة مع بابا يسوع وربنا يفرح قلبك ويسعدك ويحققلك
كل اللى نفسك فية ويبعد عنك كل شر وشبة شر
وشفاعة جميع مصاف القديسين والقديسات
والشهداء والشهيدات والمعترفيان والمعترفات
وكل من سلك فى طريق رب المجد يسوع المسيح
ان يكونو معاكى فى كل شى ويعطونك سؤال لقلبك
واولا واخيرة بشفاعة اقوة الشفاعة ام النور العدراء
مريم تكون معاكى وتحافظ عليكى امين اذكرينى فى
صلاواتك وميرسية خالص ليكى على الموضوع الجميل
شكراااا لمرورك سمير
كل سنة وانت طيب

ويارب تحقق كل امانيك ويفرح قلبك
 
أعلى