رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه
بذاكر وبشرب قهوة
يا بت في اختراع اسمه التكييف شغليه:smil8:
ناس عندهم تكيف و ياعيني عليهم
و ناس عندهم مراوح و ياعيني عليهم برضه
ملحوظه : الأولي قر و التانيه رثاء
هههههههههههههههههههه
و انا قاعد بذاكر بيبقي فيه هجاء للدكاتره و رثاء ليا
وانا خلصت وانتو لالالالالالالالالالالالالالالالا
ومخلصة ليا 3 سنين ترارارارالم:t30::t30::t30::t30::t30:
:smil8::smil8:
:nunu0000:
متقلقيش هجيلك يا روكا بروحى
هههههههههههههههههههههههه