الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
انت ليه مش بتمسك ايدى ؟
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="+Dream+, post: 33102, member: 602"] [b]انت ليه مش بتمسك ايدى ؟[/b] [SIZE=5][/SIZE][COLOR=blue][RIGHT][SIZE=5][COLOR=red][B][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟[/FONT][/FONT][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]"[/FONT][/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/RIGHT] [SIZE=5][/SIZE] [RIGHT][SIZE=5][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> "[/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]لأ بلاش...افرضي حد من قرايبك شافنا؟ والا حد من أصحاب أخوكي في الكلية؟ إن[/FONT][/FONT][/B][/SIZE] [SIZE=5][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> [/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]شاء الله يا حبيبتي بكره نتخطب وامسك إيديكي ادام الدنيا كلها[/FONT][/FONT][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]".[/FONT][/FONT][/B][/SIZE] [FONT=Courier New][FONT=Courier New][SIZE=5][B]> [/B][/SIZE][/FONT][/FONT] [FONT=Courier New][FONT=Courier New][SIZE=5][B]> .................................[/B][/SIZE][/FONT][/FONT] [FONT=Courier New][FONT=Courier New][SIZE=5][B]> [/B][/SIZE][/FONT][/FONT] [SIZE=5][COLOR=red][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> "[/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟[/FONT][/FONT][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]"[/FONT][/FONT][/B][/COLOR][/SIZE] [SIZE=5][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> "[/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]علشان مش عاوز حد يفتكر إننا علشان اتخطبنا هنصيع بقى ونعيش حياتنا...وبعدين[/FONT][/FONT][/B][/SIZE] [SIZE=5][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> [/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]بصراحة كده أنا مستحرم...إن شاء الله بكره نتجوز وامسك إيدك وإنتي مراتي[/FONT][/FONT][/B][/SIZE] [SIZE=5][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> [/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]حبيبتي[/FONT][/FONT][/B][/SIZE] [SIZE=5][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> [/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]في الحلال[/FONT][/FONT][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]".[/FONT][/FONT][/B][/SIZE] [FONT=Courier New][FONT=Courier New][SIZE=5][B]> [/B][/SIZE][/FONT][/FONT] [FONT=Courier New][FONT=Courier New][SIZE=5][B]> .................................[/B][/SIZE][/FONT][/FONT] [FONT=Courier New][FONT=Courier New][SIZE=5][B]> [/B][/SIZE][/FONT][/FONT] [SIZE=5][COLOR=red][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> "[/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟[/FONT][/FONT][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]"[/FONT][/FONT][/B][/COLOR][/SIZE] [SIZE=5][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> "[/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]يا حبيبتي إحنا مش مراهقين بقى هنمسك إيد بعض في الشارع وكده...إحنا اتنين[/FONT][/FONT][/B][/SIZE] [SIZE=5][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> [/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]متجوزين ومحترمين وعندنا بيت نعمل فيه اللي عاوزين نعمله[/FONT][/FONT][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]".[/FONT][/FONT][/B][/SIZE] [FONT=Courier New][FONT=Courier New][SIZE=5][B]> [/B][/SIZE][/FONT][/FONT] [FONT=Courier New][FONT=Courier New][SIZE=5][B]> .................................[/B][/SIZE][/FONT][/FONT] [FONT=Courier New][FONT=Courier New][SIZE=5][B]> [/B][/SIZE][/FONT][/FONT] [SIZE=5][COLOR=red][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> "[/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟[/FONT][/FONT][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]"[/FONT][/FONT][/B][/COLOR][/SIZE] [SIZE=5][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> "[/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]يعني امسك إيدك والا امسك إيد البنت والا اشيل الأكياس دي كلها؟[/FONT][/FONT][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]!"[/FONT][/FONT][/B][/SIZE] [FONT=Courier New][FONT=Courier New][SIZE=5][B]> [/B][/SIZE][/FONT][/FONT] [FONT=Courier New][FONT=Courier New][SIZE=5][B]> .................................[/B][/SIZE][/FONT][/FONT] [FONT=Courier New][FONT=Courier New][SIZE=5][B]> [/B][/SIZE][/FONT][/FONT] [SIZE=5][COLOR=red][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> "[/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]أنت ليه مش بتمسك إيدي وإحنا ماشيين في الشارع؟[/FONT][/FONT][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]"[/FONT][/FONT][/B][/COLOR][/SIZE] [SIZE=5][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> "[/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]إيدك إيه بس اللي هامسكها دلوقتي! إنتي عاوزه جوز بنتك يقول علينا كبرنا[/FONT][/FONT][/B][/SIZE] [SIZE=5][B][FONT=Courier New][FONT=Courier New]> [/FONT][/FONT][FONT=Arabic Transparent][FONT=Arabic Transparent]وخرفنا؟[/FONT][/FONT][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]!"[/FONT][/FONT][/B][/SIZE][/RIGHT] [SIZE=5][/SIZE][/COLOR] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
منتدى الإجتماعيات
المنتدى الترفيهي العام
انت ليه مش بتمسك ايدى ؟
أعلى